» اخبار » اخبار صرافی » مدیر عامل بایننس : کاربران بایننس به 150 میلیون نفر رسید

مدیر عامل بایننس : کاربران بایننس به 150 میلیون نفر رسید

مرداد 14, 1402 زمان مطالعه: 4 دقیقه

Changpeng Zhao (CZ) موسس و مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که تعداد کاربران ثبت شده بایننس به 150 میلیون رسیده است

بایننس

Changpeng Zhao (CZ) موسس و مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که تعداد کاربران ثبت شده بایننس به 150 میلیون رسیده است. این نقطه عطف علیرغم افزایش فشار نظارتی بر بزرگترین پلتفرم تجارت دارایی‌های دیجیتال در جهان در چند ماه گذشته به دست آمده است.

صرافی بایننس در یک سال 30 میلیون کاربر اضافه می کند

مدیر اجرایی آن روز پنجشنبه در توییتی از بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات روزانه، بایننس ، اکنون 150 میلیون کاربر ثبت شده دارد. در این پست، CZ همچنین برخی از موفقیت‌های اخیر این شرکت را که در بحبوحه نظارت‌های نظارتی شدید بر عملیات تجاری آن در سراسر جهان به دست آمد، نشان داد.

امسال، بایننس در تعدادی از بازارهای مستقر خود مورد هدف مقامات قرار گرفته است. در ایالات متحده، درگیر نبردهای حقوقی با کمیسیون های اوراق بهادار و مشتقات این کشور است که از آن به دلیل نقض قوانین در زمینه های مربوطه شکایت کردند .

در اروپا، این صرافی توسط دادستان های فرانسوی به دلیل پولشویی تحت بررسی است و توسط ناظر مالی بلژیک دستور داده شد تا ارائه خدمات رمزنگاری در این کشور را متوقف کند. همچنین درخواست های مجوز خود را پس گرفت و ثبت نام خود را در چندین کشور لغو کرد .

با وجود چالش‌های موجود در دو سوی اقیانوس اطلس، بایننس توانسته است تعداد کاربران خود را در سال گذشته 30 میلیون افزایش دهد. کالین وو، روزنامه‌نگار رمزارز چینی در توییتی خاطرنشان کرد که در جولای 2022 صرافی اعلام کرد تعداد کاربران ثبت‌شده آن از 120 میلیون فراتر رفته است.

همچنین بخوانید : هشدار وزارت دادگستری آمریکا ! صرافی بایننس باید پیگرد قانونی داشته باشد

این وبلاگ نویس که بیشتر با مدیریت توییتر خود، Wu Blockchain شناخته می شود، همچنین داده های شرکت تجزیه و تحلیل وب Similarweb را نقل کرد که بر اساس آن پنج منبع اصلی ترافیک بایننس در سه ماه گذشته ترکیه، ویتنام، روسیه، آرژانتین و هند بوده اند.

علاوه بر شکایت‌های تنظیم‌کننده، تحقیقات وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی این موضوع است که آیا روس‌ها از پلتفرم معاملاتی کریپتو برای دور زدن تحریم‌های اعمال شده علیه کشورشان به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین استفاده کرده‌اند یا خیر.

در حالی که در بحبوحه این سرکوب نظارتی، سهم بازار شعبه ایالات متحده بایننس به میزان قابل توجهی کاهش یافت ، گزارش وال استریت ژورنال روز سه شنبه نشان داد که کاربران بایننس در چین در یک ماه 90 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده مبادله کرده اند و این کشور را به بزرگترین بازار خود تبدیل کرده است. این با وجود ممنوعیت تجارت کریپتو از سال 2021 است.

Changpeng Zhao، مدیر عامل شرکت در توییت خود همچنین برخی از موفقیت های اخیر شرکت خود را برجسته کرد. بایننس در ماه نوامبر خدمات کامل خود را در ژاپن بازیابی می کند، پس از خرید یک صرافی ثبت شده و تنظیم شده محلی در نوامبر 2022. همچنین مجوز ارائه خدمات رمزنگاری را در داخل و از دبی دریافت کرد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×