» اخبار » اخبار بیت کوین » 16 آدرس جدید نهنگ بیت کوین در یک روز

16 آدرس جدید نهنگ بیت کوین در یک روز

مهر 23, 1402 زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گفته Santiment، آدرس‌های نهنگ بیت‌کوین با افزایش 16 آدرس جدید در یک روز افزایش چشمگیری داشته است.

نهنگ بیت کوین

همانطور که Santiment گزارش داد، در یک تحول مهم، آدرس‌های نهنگ بیت‌کوین افزایش قابل‌توجهی را نشان دادند، به طوری که در عرض 24 ساعت 16 آدرس جدید اضافه شد.

این افزایش همزمان با تلاش مداوم بیت کوین برای شکستن سطح مقاومت حیاتی 27000 دلار است.

افزایش تعداد نهنگ های بیت کوین

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که این افزایش آدرس نهنگ‌ ها، به‌ویژه آن‌هایی که بین 100 تا 1000 بیت کوین دارند، نشان‌دهنده قابل‌توجه‌ترین افزایش یک روزه از 28 فوریه 2022 است.

با این افزوده‌های جدید، تعداد کل آدرس‌های این گروه اکنون به 13967 رسیده است.

بیشتر بخوانید : 3 پیش بینی اوج قیمت بیت کوین BTC برای این چرخه

با این حال، شایان ذکر است که این رشد تا حدی به دلیل پیشرفت کیف پول‌های کوچکتر به سطح بعدی است. در حال حاضر 140210 آدرس بین 10 تا 100 بیت کوین نگهداری می شود.

پیش از این، Santiment فاش کرد که کیف‌پول‌های حاوی حداقل 10 BTC از فوریه 2022 شاهد افزایش تاریخی بوده‌اند. از مارس 2022، 11806 آدرس جدید برای دارایی‌های 10+ BTC وجود داشته است که نشان‌دهنده رشد 8.12 درصدی در این آدرس‌های خرده‌فروشی است.

همزمان، افزایش اخیر آدرس‌های نهنگ بیت‌کوین با ادامه تصاحب دارندگان بلندمدت بالاترین دارایی دیجیتال همزمان است. شرکت تحلیلی بلاک چین IntoTheBlock فاش کرد که سرمایه گذارانی که بیت کوین را برای بیش از یک سال نگه داشته اند 69 درصد از عرضه دارایی را در اختیار دارند.

اقدام قیمت بیت کوین

در ماه اکتبر، قیمت بیت کوین با چالش های بزرگی روبرو شد که ارزش آن را از بیش از 28000 دلار ثبت شده در اوایل ماه به 26900 دلار کاهش داد.

BeInCrypto با اشاره به تشدید تنش ها در خاورمیانه و داده های متناقض بازار مشتقات هشدار داد که BTC در معرض خطر سقوط به 25000 دلار است. این هشدار بیشتر توسط IntoTheBlock افزوده شد و گزارش داد که بازار ممکن است به دلیل اقدام ماینرهای BTC تحت فشار فروش بیشتری باشد.

طبق گفته این شرکت، ماینرهای بیت کوین بیش از 20000 بیت کوین در این هفته فروخته اند که بیشترین میزان از آوریل است. اضافه کرد :

این نشان می‌دهد که ماینرها برای جبران هزینه‌های عملیاتی خود، از قیمت‌های بالاتر بیت‌کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند. اگرچه غیر معمول نیست، اما می تواند فشار فروش قابل توجهی را به بازار بیافزاید.»

علیرغم این مسائل، ناظران بازار خاطرنشان می کنند که اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) را تصویب کند، ثروت BTC به شدت بهبود خواهد یافت.

علاوه بر این، آنها اشاره می کنند که نصف شدن بیت کوین آینده برای صنعت صعودی است و به عملکرد تاریخی این دارایی اشاره می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×