» اخبار » اخبار بیت کوین » نوسانات آخر هفته بیت کوین به سطوح پایین تکان دهنده ای می رسد

نوسانات آخر هفته بیت کوین به سطوح پایین تکان دهنده ای می رسد

مهر 2, 1402 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بخش ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در مناطق ناشناخته حرکت می کند، به عنوان بیت کوین، ارز دیجیتال برجسته، سطح بی نظیری از نوسانات را نشان می دهد.

بیت کوین

بخش ارزهای دیجیتال در حال تجربه یک مرحله غیرعادی است که با نوسانات بسیار کم در بیت کوین ، ارز دیجیتال پیشرو، مشخص شده است.

بیت کوین که معمولاً به دلیل نوسانات شدید قیمت شناخته می شود، در حال حاضر ثباتی را نشان می دهد که معمولاً با دارایی دیجیتال مرتبط نیست.

سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار از نزدیک این آرامش غیرقابل پیش بینی را مشاهده می کنند و به این فکر می کنند که آیا این آرامش نویدبخش دوره جدیدی از ثبات برای ارز دیجیتال است یا صرفاً آرامش قبل از یک طوفان قابل توجه تر است.

همچنین بخوانید : در انتظار نصف شدن بعدی بیت کوین کدام ارز دیجیتال را باید بخرید؟

نوسانات بسیار کم

مفسران بازار ارزهای دیجیتال مانند Cryptarbitrage و Scott Melker در رسانه‌های اجتماعی تعجب خود را از نوسانات سرکوب‌شده بیت‌کوین ابراز کرده‌اند و اولی خاطرنشان می‌کند که نوسانات ضمنی پول (IV) فقط برای حفظ دو رقمی است.

در حال حاضر حدود 11 درصد در نوسان است و پیش بینی ها و سؤالاتی در مورد احتمال سقوط آن به زیر 10 درصد وجود دارد. در آخر هفته های اخیر، بازار به طور قابل توجهی آرام بوده است، سناریویی که ملکر آن را “خسته کننده” توصیف می کند.

بیشتر بخوانید : اخبار بیت کوین امروز

نوسانات یک جنبه حیاتی برای معامله گران است زیرا پتانسیل تغییرات قیمت سودآور را ارائه می دهد، اما سناریوی فعلی باعث می شود معامله گران در استراتژی های خود تجدید نظر کنند.

آرامش نزولی

جالب است که ارتباط مشترکی بین نوسانات کمتر و بازارهای نزولی وجود دارد، با تغییرات سرکوب شده قیمت اغلب در زمان هایی که قیمت ها راکد یا در حال کاهش هستند، رخ می دهد.

در حال حاضر، بیت کوین تقریباً 26567 دلار قیمت دارد که در 24 ساعت گذشته نوسانات جزئی بین 26550 تا 26635 دلار بوده است. با این حال، باید توجه داشت که چنین دوره های طولانی از نوسانات کم معمولاً با حرکت های شدید قیمت همراه است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×