» اخبار » اخبار بیت کوین » کوین بیس بزرگ ترین دارنده بیت کوین میباشد

کوین بیس بزرگ ترین دارنده بیت کوین میباشد

مهر 1, 1402 زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حالی که کوین بیس ۲۵ میلیارد دلار بیت کوین دارد، این صرافی تنها حدود ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین در کیف پول خود دارد

کوین بیس

پلتفرم اطلاعاتی بلاک چین Arkham اخیراً شناسایی کرده است که صرافی رمزارز Coinbase تقریباً 1 میلیون بیت کوین دارد بیت کوین در کیف پول هایش ارزش این سکه ها با قیمت های فعلی بازار برای BTC بیش از 25 میلیارد دلار است.

طبق گفته Arkham، دارایی های صرافی تقریباً 5٪ از کل بیت کوین موجود است. آرکام گفت که کوین بیس در مجموع 947755 بیت کوین دارد . به گفته وب سایت اطلاعات سکه CoinGecko ، در حال حاضر، عرضه بیت کوین در گردش حدود 19,493,537 است .

همچنین بخوانید : در انتظار نصف شدن بعدی بیت کوین کدام ارز دیجیتال را باید بخرید؟

علاوه بر این، Arkham همچنین اشاره کرد که آنها 36 میلیون آدرس سپرده بیت کوین و نگهداری مورد استفاده توسط صرافی را برچسب گذاری و شناسایی کردند. طبق گفته Arkham، بزرگترین کیف پول سرد کوین بیس حدود 10000 بیت کوین را در خود جای داده است. بر اساس گزارش های مالی صرافی، شرکت اطلاعاتی معتقد است که کوین بیس بیت کوین بیشتری دارد که هنوز برچسب گذاری نشده اند و هنوز قابل شناسایی نیستند.

در حالی که کوین بیس بیش از 25 میلیارد دلار بیت کوین در کیف پول خود نگهداری می کند، طبق داده های اخیر، صرافی تنها حدود 10000 بیت کوین به ارزش بیش از 200 میلیون دلار را در اختیار دارد .

در همین حال، اعضای جامعه واکنش‌های متفاوتی نسبت به اخبار مربوط به میزان بیت‌کوینی که این صرافی متمرکز نگهداری می‌کند، ابراز کردند. برخی بر این باورند که این نشانه ای است که BTC خود را از صرافی ها خارج می کنند و به دارندگان هشدار می دهند که منتظر نمانند تا صرافی ها شروع به توقف برداشت کنند. دیگران می گویند که از آنجایی که نگرانی های قانونی در مورد کیف پول های سرد نیز وجود دارد ، راه حل خوبی برای ذخیره دارایی های آنها وجود ندارد.

وقتی صحبت از مالکیت بیت کوین توسط شرکت ها می شود، شرکت هوش تجاری MicroStrategy همچنان بیشترین بیت کوین را در اختیار دارد. در نتایج درآمدی که در 1 آگوست منتشر شد، مایکل سیلر، یکی از بنیانگذاران شرکت، اعلام کرد که این شرکت مالک 152800 بیت کوین است که در زمان نگارش این مقاله بیش از 4 میلیارد دلار ارزش دارد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×