تحلیل آلت کوین ها

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز نیر پروتکل

تحلیل ارز نیر امروز | برررسی نمودار NEAR روزانه و هفتگی

مرداد 31, 14020 34

در این پست تحلیلی کامل از ارز نیر پروتکل با نماد NEAR رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی چارت و نمودار ارز دیجیتال نیر در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت بفرمایید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز پولکادات

تحلیل پولکادات امروز | برررسی نمودار DOT روزانه و هفتگی

مرداد 30, 14020 20

در این مقاله تحلیل چارت ارز پولکادات با نماد DOT رو براتون قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی کامل از نمودار ارز دیجیتال پولکادات در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه کنید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز سولانا

تحلیل ارز سولانا امروز | برررسی نمودار SOL روزانه و هفتگی

مرداد 29, 14020 21

در این پست تحلیل کاملی از ارز سولانا با نماد SOL رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی چارت و نمودار ارز دیجیتال سولانا در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت بفرمایید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز یونی سوآپ

تحلیل یونی سوآپ امروز | برررسی نمودار UNI روزانه و هفتگی

مرداد 28, 14020 31

در این مقاله تحلیل چارت ارز یونی سوآپ با نماد UNI رو براتون قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی کامل نمودار ارز دیجیتال یونی سواپ در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه کنید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل سندباکس

تحلیل ارز سندباکس امروز | برررسی نمودار SAND روزانه هفتگی

مرداد 26, 14020 33

در این پست تحلیل کامل از ارز سندباکس با نماد SAND رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل چارت نمودار ارز دیجیتال سندباکس در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت کنید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز متیک

تحلیل ارز متیک امروز | برررسی نمودار MATIC روزانه و هفتگی

مرداد 24, 14020 26

در این مقاله تحلیل و بررسی چارت ارز متیک یا پالیگان با نماد MATIC رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل کامل نمودار ارز دیجیتال متیک در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه بفرمایید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز اتم کازماس

تحلیل اتم کازماس امروز | برررسی نمودار ATOM روزانه و هفتگی

مرداد 22, 14020 48

در این پست تحلیل تکنیکال ارز اتم یا کازماس با نماد ATOM رو براتون قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی کامل نمودار چارت ارز دیجیتال اتم یا کازماس در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت بفرمایید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز بایننس کوین

تحلیل بایننس کوین امروز | برررسی نمودار BNB روزانه و هفتگی

مرداد 21, 14020 44

در این مقاله بررسی و تحلیل نمودار ارز بایننس کوین با نماد BNB رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل تکنیکال چارت ارز دیجیتال بایننس کوین در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه کنید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز کاردانو

تحلیل ارز کاردانو امروز | برررسی نمودار ADA روزانه و هفتگی

مرداد 18, 14020 34

در این پست تحلیل چارت ارز کاردانو با نماد ADA رو براتون قرار داده ایم ، تحلیل تکنیکال از نمودار ارز دیجیتال کاردانو در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت کنید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز AXS

تحلیل اکسی اینفینیتی امروز | برررسی نمودار AXS روزانه هفتگی

مرداد 17, 14020 50

در این مقاله تحلیل کاملی از ارز اکسی اینفینیتی با نماد AXS رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی تکنیکال از چارت ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه بفرمایید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز گراف

تحلیل ارز گراف امروز | برررسی نمودار GRT روزانه و هفتگی

مرداد 16, 14020 33

در این پست تحلیل و بررسی کاملی از چارت ارز گراف با نماد GRT رو براتون قرار داده ایم ، تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال گراف در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت بفرمایید.

تحلیل آلت کوین ها تحلیل ارز آپتوس

تحلیل ارز آپتوس امروز | برررسی نمودار APT روزانه و هفتگی

مرداد 15, 14020 26

در این مقاله تحلیل و بررسی چارت ارز آپتوس با نماد APT رو برای شما قرار داده ایم ، بررسی تکنیکال نمودار ارز دیجیتال آپتوس در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه کنید.

×