» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل یونی سوآپ امروز | برررسی نمودار UNI روزانه و هفتگی

تحلیل یونی سوآپ امروز | برررسی نمودار UNI روزانه و هفتگی

مرداد 28, 1402 زمان مطالعه: 15 دقیقه

در این مقاله تحلیل چارت ارز یونی سوآپ با نماد UNI رو براتون قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی کامل نمودار ارز دیجیتال یونی سواپ در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه کنید.

تحلیل ارز یونی

تحلیل ارز یونی سوآپ 28 مرداد 1402

تحلیل یونی سواپ در تایم فریم هفتگی

تحلیل یونی سواپ در تایم فریم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز یونی سوآپ در تاریخ ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۲ در صرافی بایننس لیست شد، بعد از لیست شدن توانست طی دو لگ حرکتی به سمت بالا حرکت بکنه و خودش رو به قیمت ۴۵ دلار برسونه بعد از اون قیمت به آرامی خودش و به محدوده بیس تقاضای خوب رسوند و بعد از اون قیمت در یک ناحیه رنج قرار گرفت. ناحیه مهم حمایتی ارز یونی سواپ در تایم فریم هفتگی محدوده قیمتیه ۲.۹ دلار تا ۳.۷۸ دلار می باشد که تاکنون یکبار قیمت به این سطح تقاضا برخورد کرده و دوباره به سمت بالا برگشته که در بالا رفتن نتوانست محدوده های مهم عرضه در تایم هفتگی رو بشکنه بنابراین قیمت دوباره به سمت پایین حرکت کرد. که خود این بالا پایین رفتن برای ما یک ناحیه رنج رو تشکیل داد‌. پیشنهاد ما برای خرید و یا هولد ارز یونی سواپ در تایم هفتگی همون محدوده ۲.۹ تا ۳‌.۷ دلار می باشد که در صورت شکست این محدوده ما تا ناحیه توسی رنگ که در عکس بالا مشخص کرده ایم پایین میرود. در کل ارز یونی می‌تونه گزینه خوبی برای هولد کردن باشه چرا که هنوز محدوده های مهم تقاضای خودش رو نشکسته و این نشون میده پتانسیل رشد رو داره. هدف مهم این ارز در صورت صعودی شدن و رشد قیمت بین ۱۱ دلار تا ۱۳ دلار خواهد بود.


تحلیل ارز UNI در تایم فریم روزانه

تحلیل ارز UNI

ارز یونی با نماد UNI در تایم فریم روزانه کاملا در یک فلگ و تریدینگ رنج قرار گرفته که دوباره تاکنون به کف این رنج قیمت برخورد کرده. کف این تریدینگ رنج قیمت ۳.۳ دلار و سقف آن ۱۲.۵ دلار می باشد. اواخر چارت ارز یونی در تایم روزانه به یک ناحیه عرضه برخورد کرده که این محدوده با رنگ قرمز در تصویر بالا مشخص شده و بعد از برخورد قیمت به این ناحیه به سمت پایین حرکت کرده ایم و به دلیل اینکه حرکت قبلی بالا امدن قیمت به صورت کاملا فشرده بود ، قیمت بعد از برخورد با یک سطح مهم عرضه به صورت خیلی سریع ریزش کرد. در کل ارز یونی برای تایم روزانه یک محدوده خوب برای خرید داره که تقریبا همون محدوده خریدی است که در بالا برای تایم هفتگی گفتیم.

همچنین ببینید : تحلیل ارز سندباکس امروز برررسی نمودار SAND روزانه هفتگی


تحلیل تکنیکال یونی در تایم 4 ساعته

تحلیل تکنیکال یونی

ارز یونی در تایم فریم چهارساعته یک روند نزولی خیلی تندی رو شروع کرده که یک دلیلش برخورد قیمت به ناحیه عرضه روزانه است دلیل دیگرش هم ریزش بیت کوین از ناحیه ۳۰ هزار دلار می باشد. برای تایم چهار ساعت ارز یونی چند محدوده خوب تقاضا ما داریم که در عکس بالا مشخص شده اند که عدد قیمتیه ابتدا ۴.۷ دلار و سپس قیمت ۴.۲ دلار میباشد که تصویر شخصی من اینه که این محدوده ها به مرور زمان شکسته خواهند شد و ما به سمت پایین حرکت خواهیم کرد که در قیمت های پایین به دلیل وجود سفارشات زیاد خرید این احتمال وجود داره که قیمت رو به سمت بالا هول بده که درصورت اتفاق این موضوع قیمت یونی سواپ میتونه ابتدا تا ۶.۵ دلار و بعد از اون تا ۹ دلار حرکت بکنه. در کل تمام سناریوهای گفته شده در این مقاله صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ممکنه اتفاق نیفته پس شما حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو رعایت بفرمایید.


امیدوارم از تحلیل یونی سواپ UNI استفاده کنید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×