» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل پولکادات امروز | برررسی نمودار DOT روزانه و هفتگی

تحلیل پولکادات امروز | برررسی نمودار DOT روزانه و هفتگی

مرداد 30, 1402 زمان مطالعه: 15 دقیقه

در این مقاله تحلیل چارت ارز پولکادات با نماد DOT رو براتون قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی کامل از نمودار ارز دیجیتال پولکادات در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه کنید.

تحلیل ارز پولکادات

تحلیل ارز پولکادات 30 مرداد 1402

تحلیل تکنیکال پولکادات تایم فریم هفتگی

تحلیل تکنیکال پولکادات تایم فریم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز پولکادات با نماد DOT در تاریخ ۱۷ آگوست سال ۲۰۲۰ میلادی در صرافی بایننس لیست شد. این ارز پس از لیست شدن در دو لگ صعودی بسیار قوی تونست خودش رو به قیمت ۵۵ دلار که سقف تاریخی این ارز هست برسونه ، بعد از اون و با نزولی شدن روند بیت کوین ، ارز پولکادات هم به سمت پایین حرکت کرد و تا کف قیمت ۴ دلار پایین اومد در این مسیر نزولی چندین حمایت مهم خودش رو به پایین شکست از جمله حمایت خوب ۷ دلار و ۱۰.۵ دلار که برای پولکادات مهم بودند. در حال حاضر ارز DOT در تایم فریم هفتگی به شکل یک کانال نزولی در حرکت هست. بهترین محدوده برای خرید و هولد این ارز قیمت بین ۳.۵ دلار تا ۴ دلار می باشد که این محدوده یک اف تی آر تایم هفتگی است که از اعتبار بالایی برخوردار هست.


تحلیل ارز DOT در تایم فریم روزانه

تحلیل ارز DOT

پولکادات در تایم فریم روزانه در یک فلگ قرار داره که بصورت یک کانال نزولی در حرکت هست، این کانال نزولی کف مهمش قیمت بین ۳.۸ تا ۴.۲ دلار می باشد. بنظر میرسه که پولکادات میتونه کف های قبلی خودش رو ینی قیمت ۴.۳ دلار و به سمت پایین بشکنه و از محدوده های پایین تر خودش حمایت بشه ، در صورت صعودی شدن دات در تایم روزانه مهمترین نقاط مقاومت یا عرضه آن محدوده قیمتی ۵.۵ دلار و سپس ۶.۵ دلار خواهند بود. تمام سناریوهای گفته شده در این پست صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ممکنه اتفاق نیفته پس شما حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو رعایت کنید.

همچنین ببینید : تحلیل ارز سولانا امروز برررسی نمودار SOL روزانه و هفتگی


تحلیل ارز پولکادات در تایم چهار ساعته

تحلیل ارز پولکادات در تایم چهار ساعته

ارز DOT در تایم فریم چهار ساعت در یک ناحیه رنج قرار گرفته که سقف این ناحیه یک محدوده عرضه روزانه است که قیمت بین ۵.۵ تا ۵.۹ دلار هست که قیمت بعد سه بار برخورد به سمت پایین حرکت کرده و چند ناحیه خوب حمایتی رو به پایین شکسته است. ارز پولکادات در تایم فریم ۴ ساعته در کف این رنج قرار داره که میتونه از همین کف که قیمت حدود ۴.۲ تا ۴.۳ دلار می باشد ، حمایت شود و دوباره به سمت بالا حرکت کند.


امیدوارم از تحلیل ارز پولکادات DOT استفاده کنید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×