» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل ارز مانا امروز | برررسی نمودار MANA روزانه و هفتگی

تحلیل ارز مانا امروز | برررسی نمودار MANA روزانه و هفتگی

مرداد 12, 1402 زمان مطالعه: 15 دقیقه

در این پست تحلیل چارت ارز مانا با نماد MANA رو برای شما قرار داده ایم ، بررسی تکنیکال نمودار مانا در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت کنید.

تحلیل ارز مانا

تحلیل ارز مانا 12 مرداد 1402

تحلیل ارز مانا در تایم فریم هفتگی

تحلیل ارز مانا در تایم فریم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز مانا یا دیسنترالند در تایم فریم هفتگی بعد از یک روند صعودی خوب و برخورده به قیمت ۵.۸ دلار به سمت پایین حرکت کرد. در این مسیر نزولی برخی از حمایت های مهم خودش ینی ۰.۷ دلار و سپس در ادامه قیمت ۰.۳۷ دلار رو هم به پایین شکست ، اما در ادامه روند خودش به یک اف تی ار بسیار خوب برخورد کرد که توانست یک حرکت صعودی خوبی داشته باشه و سپس به ارامی در حال بازگشت به منشا حرکت صعودی خودش هست. اف ال تایم هفتگی که در عکس بالا با رنگ سبز مشخص شده عدد قیمتی بین ۰.۳۱ تا ۰.۱۸۵ دلار داره، این بیس اف تی آر برای مانا خیلی مهم هست که اگر این قیمت بشکنه حمایت و بیس بعدی برای ارز مانا محدوده توسی رنگ پایین که در تصویر بالا مشخص کردم می باشد. اما بنظر میرسه که در تایم هفتگی مانا میتونه از روی همین بیس اف تی آر خودش برگرده به سمت بالا که در صورت این اتفاق مهم ترین مقاومت های مانا محدوده قیمتیه ۰.۸۴۵ تا ۱.۱ دلار خواهد بود که در صورت عبور قیمت از این محدوده براتون تحلیل جدید از ارز مانا رو در همین پست قرار خواهیم داد.


تحلیل ارز MANA در روزانه

تحلیل ارز MANA در روزانه

ارز MANA در تایم روزانه به یک بیس پل خیلی خوب برگشت و روی این بیس فعلا یک رنج قیمتی شکل داده این بیس در محدوده قیمت ۰.۳۱ تا ۰.۲۸ دلار می باشد. مهمترین مقا‌مت های ارز مانا در تایم فریم روزانه محدوده قیمتی ۰.۴۳ تا ۰.۴۷ دلار هست که در تصویر بالا با نوار سبز رنگ وسط عکس مشخص شده است. در صورت عبور از این محدوده ما میتونیم به قیمت های بالاتر مثل ۰.۵ دلار و بعد ۰.۶۸ دلار حرکت بکنیم. اما خرید یا هولد این ارز قیمت های ۰.۳۴ تا ۰.۳۲ دلار برای این تایم فریم پیشنهاد میشه.

همچنین ببینید : تحلیل ارز آواکس امروز برررسی نمودار AVAX روزانه هفتگی


تحلیل تکنیکال مانا تایم 4 ساعته

تحلیل تکنیکال مانا

مانا در تایم فریم ۴ ساعته با یک حرکت صعودی خوبی خودش رو رسوند تا یک بیس تایم روزانه و در این مسیر یک کانال و خط روند صعودی ایجاد کرد و در حال حاضر این خط روند به سمت پایین شکسته شده است که این به معنای این است که ارز مانا میتونه تا قیمت های ۰.۳۴ و ۰.۳۲ دلار پایین بیاد و بعد از اونجا می‌تونه دوباره به سمت بالا حرکت کنه. در کل ارز مانا در تایم چهار ساعته در یک رنج بزرگی قرار گرفته که بالا و پایینش تا زمانی که شکسته نشود برای پوزیشن گرفتن مناسب هست. بالا و پایین این رنج در عکس بالا کاملا مشخص شده است. در هر صورت تمام سناریوهای گفته شده در این مقاله نظر شخصی تحلیل گر می باشد و مبنای خرید و فروش شما نیست ، پیشنهاد ما رعایت مدیریت ریسک و سرمایه است.


امیدوارم از تحلیل مانا استفاده کنید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×