» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل ارز سندباکس امروز | برررسی نمودار SAND روزانه هفتگی

تحلیل ارز سندباکس امروز | برررسی نمودار SAND روزانه هفتگی

مرداد 26, 1402 زمان مطالعه: 15 دقیقه

در این پست تحلیل کامل از ارز سندباکس با نماد SAND رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل چارت نمودار ارز دیجیتال سندباکس در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت کنید.

تحلیل سندباکس

تحلیل ارز سندباکس 26 مرداد 1402

تحلیل ارز سندباکس در تایم هفتگی

تحلیل ارز سندباکس در تایم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز سندباکس با نماد SAND در روز ۱۰ آگوست سال ۲۰۲۰ در صرافی بایننس لیست شد. این ارز پس از لیست شدن روند صعودی خودش رو در چند لگ حرکتی انجام داد و در نهایت به سقف تاریخی ۸.۴ دلار رسید. بعد از اون قیمت به صورت خیلی آرام در تایم فریم هفتگی شروع به پایین اومدن کرد در این ریزش دو ناحیه حمایت خودش رو به پایین شکست و در حال حاضر درحال نزدیک شدن به یک بیس اف تی آر هفتگی می باشد که این بیس برای ارز سند خیلی مهم هست. پیش بینی من اینه که با توجه به اینکه ارز سندباکس در تایم هفتگی داره بصورت فشرده به این بیس مهم نزدیک میشه بتونه واکنش بسیار خوبی داشته باشیم و به سمت قیمت های بالاتر حرکت بکنیم. محدوده قیمت خوب برای خرید و هولد ارز سندباکس قیمت بین ۰.۱۴ دلار تا ۰.۳ دلار می باشد. در صورت حمایت شدن از این محدوده قیمت سند باکس می‌تونه تا محدوده های ۰.۸ و سپس ۱.۲ دلار بالا برود. درصورت شکسته شدن محدوده اف تی ار هفتگی که در عکس بالا با محدوده توسی رنگ در پایین عکس مشخص شده ، وضعیت SAND اصلا خوب نخواهد شد.


تحلیل سند باکس تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال سند باکس

ارز سندباکس در تایم فریم روزانه زیر یک خط روند بلند مدتی در حال ریزش و نزدیک شدن به یک ناحیه مهم حمایتی تایم بالاتر می باشد‌. تا الان در این کانال بزرگ نزولی ما سه کف خوب در تایم فریم روزانه داشتیم ، معمولا برای برگشت روند سه تا کف میتونه کافی باشه اما باید در نظر گرفت گاهی اوقات کف قیمتی در تایم های مختلف اون چیزی نیست که ما در ظاهر میبینیم مثلا در شکل بالا سه کف کاملا مشهوده اما همانطور که میبنید فاصله کف اخر با کف دوم خیلی نیست در صورتی کف دوم نسبت کف اول بسیار فاصله داره پس نتیجه اینه که ممکنه یک کف دیگر هم بزنیم و اون کف جدید بشه کف سوم ما در تایم فریم روزانه ، در کل هنوز هیچ علامت صعودی در تایم فریم روزانه دیده نمیشه! برای خرید و هولد ارز سندباکس در تایم فریم روزانه یک محدوده قیمتیه ۰.۲۵ دلار تا ۰.۳ دلار پیشنهاد میشه که در عکس بالا با نوار باریک قرمز رنگ مشخص شده است.

همچنین ببینید : تحلیل ارز متیک امروز برررسی نمودار MATIC روزانه و هفتگی


تحلیل SAND در تایم فریم 4 ساعته

تحلیل SAND در تایم فریم 4 ساعته

ارز SANDBOX در تایم فریم چهار ساعت بعد از یک اسپایک نزولی وارد ناحیه تریدینگ رنج شده که سقف این رنج محدوده قیمت ۰.۴۷ تا ۰.۴۸ دلار و کف آن ۰.۳۳ دلار می باشد. در حال حاضر در کف این ناحیه رنج قرار داریم که باتوجه به اینکه در تایم بالاتر روند نزولی هست پیشنهاد نمیشه از کف این رنج خرید یا لانگ زده بشه ، در کل دیدگاه شخصی من اینه ارز سند در تایم چهارساعته میتونه به سمت پایین حرکت بکنه البته ممکنه یکبار تا اواسط این ناحیه رنج برگرده و از اونجا قیمت کف های قبلی خودش رو بشکنه و به سمت. پایین حرکت بکنیم‌ ، در کل تمام سناریوهای گفته شده در این پست صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ممکنه اتفاق نیفته پس شما حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو رعایت کنید.


امیدوارم از تحلیل ارز سندباکس SAND استفاده کنید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×