» اخبار » اخبار آلت کوین ها » اخبار دوج کوین » دوج کوین ممکن است شاهد روند صعودی جدید تا 1 دلار باشد

دوج کوین ممکن است شاهد روند صعودی جدید تا 1 دلار باشد

مهر 23, 1402 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال میم اصلی DOGE ممکن است با شروع روند صعودی جدید روبرو شود و به طور بالقوه به سطح مورد انتظار 1 دلار برسد.

دوج کوین

Dogecoin در آینده به اشتراک گذاشته است . این کارشناس معتقد است که ارز دیجیتال سگ اصلی مبتنی بر میم های شیبا اینو ممکن است تا 1 دلار افزایش یابد. این تحلیلگر اظهار داشت که در حال حاضر، DOGE در حال تکمیل الگوی مثلث نزولی چند ساله خود است.

به محض اینکه DOGE از آن خارج شود، ممکن است شروع به بالا رفتن کند، طبق پست Ali’s X، یک گاو نر جدید را آغاز کند.

دوج کوین می تواند به 1 دلار برسد

اگر شمع هفتگی DOGE بالاتر از سطح 0.0835 دلار بسته شود، این می تواند شروعی برای یک روند صعودی جدید برای DOGE باشد، که میم سکه را به طور بالقوه به سطح مورد انتظار 1 دلار می رساند.

با این حال، این تحلیلگر همچنین هشدار می دهد که معامله گران باید سطح حمایت 0.0482 دلار را زیر نظر داشته باشند، زیرا “هر نشانه ای از ضعف در اطراف این سطح می تواند منجر به کاهش سالانه جدید شود.”

علی مارتینز: به اوج این شکل گیری مثلث نزولی چند ساله نزدیک می شود. بسته شدن شمعدان هفتگی بالای 0.0835 دلار می‌تواند شروع یک روند صعودی جدید DOGE را آغاز کند که احتمالاً به سمت 1 دلار می‌رود. با این حال، ما باید مراقب پشتیبانی 0.0482 دلار باشیم، به عنوان هر نشانه ای از ضعف…

همچنین بخوانید : آیا قیمت دوج کوین به 0.07 دلار باز میگردد ؟

در زمان نوشتن این مقاله، DOGE با قیمت 0.0586 دلار تغییر می کند. از 2 اکتبر، سکه میم پیشرو با کاهش قیمت از 0.0640 دلار به سطحی که در حال حاضر معامله می شود، 8.46 درصد از دست داده است. خبر خوب این است که Dogecoin در حال تلاش مداوم برای بازیابی است و طی دو روز گذشته، 2.31٪ افزایش یافته است.

برنامه DOGE نسبت به “بازار گاوی” هشدار داد توسعه‌دهنده Dogecoin معروف به mishaboar در پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی X اخیراً پستی را منتشر کرده است که در آن انتقادات شدیدی را علیه کسانی در جامعه ارزهای دیجیتال که ورود بازارهای گاوی به‌زودی را «پیش‌بینی» می‌کنند، منتشر کرده است.

او اظهار داشت که بسیاری از جمله ماکسیمالیست‌های ارزهای دیجیتال، به زودی بازارهای صعودی را نوید می‌دهند و مردم را به گمانه‌زنی در مورد کریپتو سوق می‌دهند. او معتقد است: «حساس‌آمیز رمزارز فقط قمار است»، صرف نظر از اینکه بیت‌کوین دارید یا دوج .

میشابور تردید خود را با این جمله توضیح می‌دهد که «بازار ناعادلانه و فاسد است و ارزش‌ها را از روی احساسات و هوای داغ ایجاد می‌کند» و بسیاری از مردم در آن خطرات کامل سفته‌بازی ارزهای دیجیتال را درک نمی‌کنند. به جای قمار، توسعه‌دهنده توصیه می‌کند که مردم شروع به استفاده از رمزارز به عنوان ارز بدون کنترل متمرکز کنند. او سپس فراتر رفت و توصیه کرد که مردم به جای آن باید در مورد کدنویسی بیاموزند “به جای آن می توانید از رمزنگاری برای یادگیری در مورد کدگذاری استفاده کنید، به عنوان مثال، برای درک بیشتر در مورد نحوه عملکرد اقتصاد و خطرات متمرکز شدن.”

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×