» اخبار » اخبار آلت کوین ها » اخبار اتریوم » افزایش حجم معاملات ETF های آتی اتریوم

افزایش حجم معاملات ETF های آتی اتریوم

مهر 13, 1402 زمان مطالعه: 3 دقیقه

محصولات Ethereum Futures ETF که در اوایل این هفته شروع به کندی کردند، شروع به افزایش حجم معاملات کردند.

ETF اتریوم

بازار کریپتو شاهد تغییر قابل توجهی بوده است، زیرا صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) در حال حاضر از نظر حجم معاملات و علاقه سرمایه‌گذاران پس از شروعی مردد، کشش قابل توجهی پیدا کرده‌اند. افزایش تدریجی دارایی ها برای ETF های آتی اتریوم نشانه مثبتی برای کل بازار ارزهای دیجیتال است.

VanEck در مراحل اولیه پیشروی می کند

اریش بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ ETF در پست اخیر خود تاکید کرد که کل دارایی ها اکنون بیش از 15.6 میلیون دلار است. در میان پیشنهادات ETF، ETF استراتژی اتریوم VanEck (EFUT) به عنوان یک رهبر اولیه از نظر حجم معاملات و دارایی های تحت مدیریت ظاهر شده است.

همچنین بخوانید : ویتالیک بوترین به مشکلات اصلی اتریوم میپردازد

بر اساس آخرین داده های موجود، EFUT موفق به جمع آوری 8.27 میلیون دلار دارایی شده است. این دستاورد نشان دهنده علاقه روزافزون سرمایه گذاران برای قرار گرفتن در معرض اتریوم از طریق ETF است.

در حالی که VanEck رهبری را بر عهده گرفته است، ProShares Ether Strategy ETF (EETH) خیلی عقب نیست. ProShares با 5.96 میلیون دلار دارایی، سرمایه قابل توجهی از سرمایه گذاران را جذب کرده است. این عملکرد رقابتی نشان می‌دهد که ETFهای آتی اتریوم در حال طنین‌اندازی با طیف متنوعی از سرمایه‌گذاران، از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال خرده‌فروشی گرفته تا بازیگران نهادی هستند.

علاوه بر این، Bitwise Ethereum Strategy ETF (AETH) با 0.62 میلیون دلار دارایی در جایگاه سوم قرار گرفت. در حالی که این شرکت از VanEck و ProShares عقب است، حضور آن در بازار تقاضای رو به رشد برای محصولات سرمایه گذاری را نشان می دهد که قراردادهای آتی ETH را ارائه می دهند.

شروع آهسته برای ETFهای آتی اتریوم

هنگامی که ETH Futures ETFs در اوایل این هفته راه اندازی شد، بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان مشتاق بودند که ببینند آیا می توانند موفقیت همتایان بیت کوین خود را تکرار کنند یا خیر. با این حال، استقبال اولیه به طور قابل توجهی ولرم بود. برخلاف ETF‌های بیت‌کوین، که پذیرش سریع و حجم معاملات را تجربه می‌کردند، ETF‌های ETF در اولین روز معامله خود برای جلب توجه تلاش کردند.

از 9 ETF راه‌اندازی شده ، 5 صندوق به طور انحصاری دارای قراردادهای آتی اتریوم هستند، در حالی که چهار ETF باقی‌مانده ترکیبی از قراردادهای آتی بیت‌کوین و اتر هستند. قرار بود این پیشنهاد گسترده برای طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران جذاب باشد، از کسانی که به دنبال قرار گرفتن در معرض اتریوم خالص هستند تا کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری متنوع در ارزهای دیجیتال هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×