» اخبار » اخبار آلت کوین ها » اخبار اتریوم » روند نزولی قیمت اتریوم! آیا اتریوم به 1000 دلار کاهش مییابد؟

روند نزولی قیمت اتریوم! آیا اتریوم به 1000 دلار کاهش مییابد؟

مرداد 31, 1402 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال دیدگاه خود را در مورد جهت گیری بیشتر قیمت اتریوم در آینده نزدیک به اشتراک می گذارد

اتریوم

علی مارتینز ، معامله‌گر و تحلیلگر کریپتو ، که اغلب پیش‌بینی‌ها و نمودارهای رمزنگاری خود را در توییتر (در حال حاضر برنامه X) به اشتراک می‌گذارد، در توییتی نوشت که انتظار دارد دومین ارز دیجیتال بزرگ اتریوم با خطر تصحیح قیمت سنگین روبرو شود.

اتریوم در حال حاضر کاهش قیمت را تجربه می‌کند و تاثیر بیت‌کوین پیشرو در رمزارز را احساس می‌کند که پس از کاهش قابل توجه قیمت نیز در قرمز معامله می‌شود.

اتریوم ممکن است تا 1000 دلار کاهش یابد

علی مارتینز توییت کرده است تا تصویری از نمودار ETH/USD از صرافی Coinbase را با چیزی شبیه به یک الگوی مثلث صعودی به اشتراک بگذارد. معمولاً بیانگر ادامه روند صعودی است . با این حال، گاهی اوقات، می تواند نشان دهنده معکوس شدن حرکت قیمت باشد.

مارتینز معتقد است که اگر اتریوم به زیر سطح 1600 تا 1550 دلار سقوط کند، ممکن است شرایطی برای کاهش بیشتر سکه با تصحیح عظیم 37 تا 45 درصد با 1000 دلار به عنوان هدف اصلی ایجاد شود.

همچنین بخوانید : نهنگ اتر 41 میلیون دلار روز قبل از سقوط بازار تخلیه می کند

اتریوم روند نزولی را نشان می دهد

در توییت قبلی، مارتینز همچنین از چشم انداز منفی قیمت اتریوم در آینده نزدیک صحبت کرد. او در توییتی نوشت که از آنجایی که اصول شبکه هنوز بسیار ضعیف است، این نشان دهنده یک روند نزولی است.

به طور خاص، میانگین مقدار کیف پول‌های فعال ماهانه اتریوم زودتر از میانگین سالانه کاهش یافته است. این نشان دهنده فعالیت کوچک زنجیره ای در شبکه است. این تحلیلگر افزود که این یک نشانه معمولی از “ضعیف سلامت شبکه و استفاده است.”

معامله ETH یک طرفه اتریوم

از 9 آگوست به طور پایدار در حال کاهش بوده است، اما برای یک هفته به آرامی و به تدریج کاهش یافت. با این حال، از 17 آگوست، 9.72 درصد از دست داد و از 1800 دلار به پایین ترین سطح 1625 دلار سقوط کرد.

در همان روز، ETH بهبودی 4.33٪ را در یک شمع سبز انجام داد. از آن زمان تا کنون در محدوده ای معامله می شود که مقاومت در سطح 1694 دلار و حمایت در 1664 دلار باقی مانده است.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×