» اخبار » اخبار آلت کوین ها » اخبار اتریوم » نهنگ ها تنها در یک هفته 94 میلیون دلار اتریوم را به دست آوردند

نهنگ ها تنها در یک هفته 94 میلیون دلار اتریوم را به دست آوردند

شهریور 5, 1402 زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم در میان سرمایه گذاران در مقیاس بزرگ موج ایجاد می کند

نهنگ اتریوم

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Lookonchain، چهار دارنده برجسته اتریوم مجموعاً 56.1 هزار ETH به مبلغ 94 میلیون دلار در هفت روز گذشته خریداری کردند.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Lookonchain، چهار دارنده برجسته اتریوم مجموعاً 56.1 هزار ETH به مبلغ 94 میلیون دلار در هفت روز گذشته خریداری کردند. این تجمع در بحبوحه تغییر پویایی در بین نهنگ های اتریوم صورت می گیرد. تحلیلگر علی نمودار گزارش می دهد که از فوریه، حدود 112 دارنده بزرگ با بیش از 10000 ETH در حال تعدیل پرتفوی خود هستند.

همچنین بخوانید : روند نزولی قیمت اتریوم! آیا اتریوم به 1000 دلار کاهش مییابد؟

این حرکت ها شامل فروش یا توزیع مجدد دارایی های اتریوم است که نشانه ای از مانور استراتژیک در پیش بینی شرایط بازار است.

طبق داده‌های CoinGecko، قیمت اتریوم در حال حاضر 1671 دلار است که ارزش بازار آن 201 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن 9.1 میلیارد دلار است. با این حال، همه چیز برای اتریوم مشخص نیست، به خصوص برای سرمایه گذاران در ایالات متحده

Bitstamp ، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در بریتانیا، دیروز اعلام کرد که در ماه آینده به سرویس سهام Ethereum خود برای مشتریان آمریکایی پایان می دهد. این تصمیم به “دینامیک نظارتی” در حال حاضر در ایالات متحده نسبت داده می شود با این حال، همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مسیر تصویب چندین ETF اتریوم است.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×