» اخبار » اخبار بیت کوین » آغاز دسترسی بیت کوین به شبکه لایتنینگ در صرافی بایننس

آغاز دسترسی بیت کوین به شبکه لایتنینگ در صرافی بایننس

تیر 27, 1402 زمان مطالعه: 2 دقیقه

در آخرین اطلاعیه روز دوشنبه، 17 جولای، صرافی ارز دیجیتال Binance اعلام کرد که ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین را که مورد انتظار بود، تکمیل کرده است.

در نتیجه، کاربران بایننس اکنون می توانند از راه حل مقیاس بندی لایه 2 برای برداشت و سپرده بیت کوین استفاده کنند. صرافی کریپتو خاطرنشان کرد : بایننس ادغام بیت کوین (BTC) را در شبکه لایتنینگ تکمیل کرده است. سپرده ها و برداشت های بیت کوین (BTC) اکنون در شبکه لایتنینگ باز است.

فشار بایننس برای استفاده از شبکه لایتنینگ

بایننس در دو ماه گذشته روی یکپارچه سازی شبکه لایتنینگ بیت کوین در پایان کار کرده است. در اوایل ماه مه 2023، صرافی ارز دیجیتال Binance مجبور شد برداشت‌های خود را به دلیل افزایش شدید هزینه‌های گاز ناشی از نوشته‌های بیت‌کوین Ordinals متوقف کند.

اواخر ماه گذشته در ماه ژوئن، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس تایید کرد که آنها روی یکپارچه سازی بیت کوین لایتنینگ کار کرده اند. بایننس از شبکه لایتنینگ استفاده می کند تا تراکنش های بیت کوین را سریعتر و مقیاس پذیرتر کند. این فناوری با کاهش هزینه های تراکنش و سرعت بخشیدن به زمان تسویه، تجربیات کاربر را روان تر می کند.

همچنین کارایی و راحتی استفاده از بیت کوین را بهبود می بخشد. با قابلیت‌های خارج از زنجیره شبکه لایتنینگ، مقیاس‌پذیری بیت‌کوین افزایش می‌یابد و به مسائلی مانند تراکم شبکه و تاخیر در تراکنش‌ها رسیدگی می‌کند.

با ادغام بایننس شبکه لایتنینگ بیت کوین با مقیاس پذیری لایه 2، این احتمال وجود دارد که صرافی های دیگر نیز در آینده از آن پیروی کنند.

بازیکنان بزرگی که روی شبکه لایتنینگ بیت کوین کار می کنند

بازیگران بزرگ در صنعت بازار کریپتو متعهد شده اند که از توسعه شبکه لایتنینگ بیت کوین و رشد آینده حمایت کنند. در اوایل سال جاری، شرکت پرداخت دیجیتال جک دورسی Block Inc. اعلام کرد که از ذخایر بیت کوین خود برای تامین نقدینگی شبکه لایتنینگ بیت کوین استفاده خواهد کرد.

واحد متمرکز بر بیت کوین Block Inc، TDB، برای کاهش تراکنش های ناموفق در شبکه لایتنینگ به دلیل کمبود نقدینگی، برنامه ریزی کرده است تا ارائه دهنده خدمات لایتنینگ c= خود را راه اندازی کند.

MicroStrategy، بزرگترین دارنده شرکتی بیت کوین در جهان، نسبت به راه حل لایتنینگ بیت کوین نیز خوش بین است. مدیر عامل MicroStrategy، Michael Saylor قبلا بیت کوین لایتنینگ را در آدرس ایمیل خود ادغام کرده است.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×