» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل ارز نیر امروز | برررسی نمودار NEAR روزانه و هفتگی

تحلیل ارز نیر امروز | برررسی نمودار NEAR روزانه و هفتگی

مرداد 31, 1402 زمان مطالعه: 15 دقیقه

در این پست تحلیلی کامل از ارز نیر پروتکل با نماد NEAR رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی چارت و نمودار ارز دیجیتال نیر در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت بفرمایید.

تحلیل ارز نیر پروتکل

تحلیل ارز نیر پروتکل 31 مرداد 1402

تحلیل NEAR در تایم فریم هفتگی

تحلیل NEAR در تایم فریم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز نیر با نماد NEAR در تاریخ 12 اکتبر سال 2020 در صرافی بایننس لیست شد. بعد از لیست شدن ، ارز نیر در تایم فریم هفتگی توانست با دو لگ صعودی خوب به قیمت تاریخی 20 دلار برسد. بعد از اون و پس از ریزشی شدن بیت کوین ارز نیر هم شروع به پایین اومد کرد که در این مسیر ریزش چند اف تی ار خوب ساخت از جمله محدوده قیمتیه ۵ دلار تا ۶.۵ دلار که در عکس بالا با نوار سبز رنگ مشخص شده. ارز نیر پروتکل در تایم فریم هفتگی در یک تریدینگ رنج بزرگ قرار گرفته است. ارز نیر دو محدوده خوب برای خرید و هولد دارد. اولین ناحیه تقاضای خوب که تقریبا میشه گفت منشأ حرکت های خوب قبلی بوده محدوده قیمتیه ۰.۸۶ تا ۱ دلار می باشد که در تصویر بالا با رنگ قرمز مشخص شده است. ناحیه بعدی برای خرید و هولد قیمت بین ۰.۵۳ تا ۰.۶ دلار می باشد که در عکس بالا با رنگ توسی مشخص کرده ایم. در کل در صورت صعودی شدن قیمت نیر این ارز میتونه تا نواحی ۲.۸ دلار حرکت بکنه.


تحلیل ارز نیر در تایم روزانه

تحلیل ارز نیر در تایم روزانه

ارز NEAR در تایم فریم روزانه در یک کانال نزولی قرار گرفته که تاکنون دو کف برای ما ایجاد کرده و این احتمال میره که یک کف سوم هم بسازه و بعد از اون بتونه روند نزولی شو پایان بده و صعودی بشود. کف های احتمالی این کانال نزولی روزانه میتونه محدوده های قیمتی ۰.۸ دلار تا ۰.۹ دلار و یا در صورت شکسته شدن این ناحیه میتونه تا نواحی ۰.۵ تا ۰.۶۳ دلار حرکت بکنه و انتطار می‌ره از اونجا قیمت به سمت اهداف بالاتر برگرده ، در صورت صعودی شدن ارز نیر در تایم روزانه قیمت باید ابتدا خط روند خودشو رو به سمت بالا بشکنه که در صورت شکسته شدن این خط روند قیمت میتونه تا نواحی ۲.۲ دلار و بعد از اون تا ناحیه ۳ دلار بالا برود اما هدف اصلی قیمت برای صعود در تایم روزانه میتونه محدوده ۵ دلار هم باشد که در اونجا احتمالا شاهد برگشت قیمت به وسط تریدینگ رنج روزانه خواهیم بود. در کل تمام سناریوهای گفته شده در این پست صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ممکنه اتفاق نیفته پس شما حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو رعایت کنید.

همچنین ببینید : تحلیل پولکادات امروز برررسی نمودار DOT روزانه و هفتگی


تحلیل تکنیکال نیر پروتکل تایم چهار ساعته

تحلیل تکنیکال نیر پروتکل

ارز نیر پروتکل در تایم فریم ۴ ساعته در یک روند کاملا نزولی قرار داره که تمام کف های قبلی خودش رو به پایین شکسته ، برای این تایم فریم ارز NEAR یک محدوه عرضه داره که در صورت رسیدن قیمت به این ناحیه میتونه قیمت به سمت پایین دوباره حرکت بکنه این محدوده عرضه که با رنگ ابی در عکس بالا مشخص شده محدوده قیمتیه ۱.۲ دلار می باشد. ارز نیر برای صعودی شدن در تایم ۴ ساعته حتما باید از ناحیه ۱.۴ دلار عبور کنه و تثبت بده، اما این احتمال هم وجود داره قیمت نیر به سمت اهداف پایین تر هم حرکت بکنه که به ترتیب ناحیه ۱ دلار ، سپس ۰.۹ دلار و حتی ۰.۸ دلار می باشد. در کل ارز نیر در تایم ۴ ساعته که در عکس بالا میبنید هیچ علامتی از صعودی بودن در خود ندارد و باید منتظر ماند تا یا بیس های عرضه بالاتر رو رد بکنه یا به کف حمایتی تایم فریم های بالاتر برسه و از اونجا بتونه سقف های قبلی خودش رو به سمت بالا بشکنه.


امیدوارم از تحلیل ارز نیر NEAR استفاده کنید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×