» اخبار » اخبار بیت کوین » صندوق های ETF بیت کوین امسال 75 درصد شانس تایید دارند

صندوق های ETF بیت کوین امسال 75 درصد شانس تایید دارند

شهریور 9, 1402 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران بلومبرگ ETF شانس خود را برای تایید ETF بیت کوین پس از پیروزی اخیر Grayscale در برابر SEC افزایش دادند

صندوق های ETF بیت کوین

تحلیلگران بلومبرگ پس از پیروزی اخیر Grayscale در برابر رگولاتور اوراق بهادار فدرال ، احتمال یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را تا پایان سال 2023 افزایش دادند .

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ در پستی در 30 اوت در X (توئیتر) گفت که به دلیل اتفاق آرا و قاطعیتی که دادگاه استیناف ایالات متحده به آن رسیده است، این شانس را از 65 درصد قبلی به 75 درصد افزایش داده است. تصمیم در مورد اخیر

جیمز سیفارت و الیوت استاین، تحلیلگران بلومبرگ، در یادداشتی جداگانه در 30 اوت اضافه کردند: «قضات به اتفاق آرا استدلال های کمیسیون بورس و اوراق بهادار را رد کردند و آژانس با توجه به مهلت های مقرر در توجیه انکار بیشتر تلاش خواهد کرد.

همچنین بخوانید : حمایت دادگاه های ایالات متحده از بیت کوین و کریپتو

سیفارت در پست خود در X اضافه کرد که تاییدیه های نقدی ETF بیت کوین احتمالا تا سه ماهه چهارم 2024 یک “معامله انجام شده” خواهد بود و تخمین می زند که شانس تایید تا آن زمان به 95٪ افزایش یافته است.

بالچوناس افزود که با توجه به ضرر حقوقی و روابط عمومی اخیر، انکار کمیسیون SEC “از نظر سیاسی غیرقابل دفاع” خواهد بود.

در طی پنج روز آینده، هفت برنامه ETF بیت کوین برای تصمیم گیری «اولین ضرب الاجل» توسط SEC قرار می گیرند – برنامه های Bitwise، BlackRock، VanEck، Fidelity، Invesco، Wisdomtree و Valkyrie.

بالچوناس گفت که اگر SEC این برنامه های ETF بیت کوین را به تعویق بیندازد، «تعجب نخواهد کرد» .

او گفت ، اما محتمل ترین نتیجه این خواهد بود که ما به طور غیرمنتظره ای از خواب بیدار می شویم که SEC تسلیم شده و ETF های بیت کوین را در یک ضربه تایید می کند .

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×