» تحلیل تکنیکال » تحلیل بیت کوین امروز BTC » تحلیل تکنیکال بیت کوین BTC امروز 15 مرداد 1402

تحلیل تکنیکال بیت کوین BTC امروز 15 مرداد 1402

مرداد 15, 1402 زمان مطالعه: 6 دقیقه

امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 با یک تحلیل تکنیکال دیگه از بیت کوین در سایت پرشین ارز در خدمت شما هستیم امروز بیت کوین در تایم ۱۵ دقیقه از یک ناحیه بیس به سمت بالا برگشت و فعلا در حال رنج زدن هست. اما یک ناحیه خوب عرضه رو قبل تر به سمت بالا شکسته !

تحلیل بیت کوین در تایم 4 ساعته

تحلیل بیت کوین در تایم 4 ساعته

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته بعد از یک اسپایک صعودی به نواحی عرضه تایم فریم بالاتر برخورد کرد در ابتدا زیر این محدوده عرضه رنج شد و در ادامه با زدن سقف های بالاتر ، کف های این رنج شکسته شد ، اما بعد از این اتفاق انتظار این بود که قیمت با ریزش مواجه بشه اما این مورد اتفاق نیفتاد و بیت کوین تایم ۴ ساعته دوباره زیر ناحیه رنج اصلی خودش بصورت فشرده و رنج نوسان کرد، البته یک سری نواحی تقاضا به بالا اومدن قیمت کمک کردن اما همون نواحی کوچک تقاضا که در عکس بالا با نوار ابی رنگ مشخص شده ، شکسته شدند و بیت کوین دوباره به سمت نواحی میانی رنج ساخته شده برگشت‌. مهمترین حمایت های بیت کوین برای تایم چهار ساعته در عکس بالا رسم شده و


تحلیل بیت کوین امروز تایم 1 ساعت

تحلیل بیت کوین امروز تایم 1 ساعت

بیت کوین در تایم فریم یک ساعته هم در یک تریدینگ رنج قرار گرفته که احتمال شکست از پایین کمی بیشتر هست ، در یکساعته بیت کوین تقریبا اکثر نواحی تقاضا شکسته شده اند، مهمترین نواحی عرضه برای تایم یک ساعته بیت کوین در تصویر بالا کاملا مشخص شده اند.

همچنین بخوانید : اخبار مهم و جدید بیت کوین


تحلیل بیت کوین تایم 15 دقیقه

تحلیل بیت کوین 15 مرداد 1402

بیت کوین در تایم ۱۵ دقیقه از یک ناحیه بیس به سمت بالا برگشت و فعلا در حال رنج زدن هست. اما یک ناحیه خوب عرضه رو قبلتر به سمت بالا شکسته ، در تصویر بالا ناحیه سبز رنگ وسط مشخص شده ، بعد شکست این ناحیه انتظار میره قیمت بتونه به بالا برگرده و تا ناحیه قرمز رنگ که در عکس بالا مشخص شده بالا بیاد و از اونجا برای ادامه روند تصمیم بگیرد‌. در کل تمام سناریوهای گفته شده در این پست صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ممکنه اتفاق نیفته پس حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو رعایت کنید‌.


تحلیل دامیننس بیت کوین تایم 4 ساعته

تحلیل دامیننس بیت کوین تایم 4 ساعته

همان طور که در عکس بالا می بینید دامیننس بیت کوین همچنان درگیر یک ناحیه عرضه است که فعلا نتونسته ردش کنه ، این اتفاق و همزمانی ان با رنج زدن بیت کوین باعث شد برخی الت کوین ها رشد خوبی داشته باشند. دلیل این امر این است که وقتی دامیننس بیت کوین نزولی میشه و بیت کوین درجا میزنه بمعنی اینه که کمی پول از بیت کوین خارج شده و به سمت برخی آلت کوین ها رفته است.


امیدوارم از تحلیل بیت کوین 15 مرداد 1402 استفاده کرده باشید. دقت کنید مسولیت خرید و فروش ها به عهده خودتان است و این پست صرفا یک تحلیل شخصی از بیت کوین بود. سپاس !

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×