» تحلیل تکنیکال » تحلیل بیت کوین امروز BTC » تحلیل تکنیکال بیت کوین BTC امروز 13 شهریور 1402

تحلیل تکنیکال بیت کوین BTC امروز 13 شهریور 1402

شهریور 13, 1402 زمان مطالعه: 9 دقیقه

امروز دوشنبه 13 شهریور 1402 با یک تحلیل و بررسی از نمودار بیت کوین در سایت پرشین ارز در خدمت شما هستیم امروز بیت کوین در تایم فریم 15 دقیقه یک ساختار فلگی رو ایجاد کرده که بعد از یک پل ریزشی و ساختن یک اف تی ار تاکنون یک بار به این محدوده پولبک زده و ریخته.

تحلیل بیت کوین امروز در تایم 4 ساعته

تحلیل تکنیکال بیت کوین BTC امروز 13 شهریور 1402

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

بیت کوین بعد شکستن خط روند صعودی تایم روزانه خودش در زیر این خط روند در تایم 4 ساعته یک رنجی ساخته که کف این رنج که در عکس بالا با محدوده سبز رنگ مشخص شده یک ناحیه بسیار مهم حمایتی تایم روزانه می باشد که فعلا از این ناحیه حمایت شده ، بیت کوین برای پایین رفتنش میتونه به محدوده های بین 29065 تا 30250 هم بالا بره و از اونجا پولبک بزنه و به روند نزولیش ادامه بده این محدوده در عکس بالا با رنگ توسی بزرگ مشخص شده است.


تحلیل بیت کوین در تایم 15 دقیقه

تحلیل بیت کوین امروز 13 شهریور 1402

بیت کوین در تایم فریم 15 دقیقه یک ساختار فلگی رو ایجاد کرده که بعد از یک پل ریزشی و ساختن یک اف تی ار تاکنون یک بار به این محدوده پولبک زده و ریخته این محدوده با رنگ سبز در وسط تصویر بالا مشخص شده است. احتمال اینکه دوباره از این محدوده به سمت نواحی پایین تر حرکت بکنیم وجود داره این نواحی پایین تر میتونه قیمت های 24500 دلار باشه، تمام سناریوهای گفته شده در این تحلیل صرفا نظر شخصی تحلیلگر می باشد.


تحلیل دامیننس بیت کوین تایم روزانه

تحلیل بیت کوین 13 شهریور 1402

در عکس بالا چارت دامیننس بیت کوین در تایم فریم روزانه رو میبینید که در حال حاضر در یک محدوده بسیار مهم قرار گرفته که هم میتونه از این جا حمایت بشه و به سمت بالا حرکت بکنه یا خط روند خودش رو بشکنه به سمت پایین و یک روند نزولی رو شروع کنه !

تحلیل بیت کوین امروز


امیدوارم از تحلیل بیت کوین 13 شهریور 1402 استفاده کرده باشید. دقت کنید مسولیت خرید و فروش ها به عهده خودتان است و این پست صرفا یک تحلیل شخصی از بیت کوین بود. سپاس !

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×