» اخبار » اخبار آلت کوین ها » کدام ارزهای دیجیتال می توانند در بازار صعودی از بیت کوین بهتر عمل کنند؟

کدام ارزهای دیجیتال می توانند در بازار صعودی از بیت کوین بهتر عمل کنند؟

شهریور 19, 1402 زمان مطالعه: 4 دقیقه

ارزش بازار آن همیشه بیشتر از هر ارز دیجیتال دیگری بوده است، اما این لزوماً به این معنی نیست که سکه‌هایی وجود ندارند که بتوانند در بازار صعودی بعدی، هر زمان که باشد، بهتر از آن عمل کنند. به هر حال، ما آن را در گذشته دیده‌ایم

آلت کوین

بیت کوین از زمان آغاز به کار خود، بدون استثناء، رهبر بازار غیرقابل انکار در صنعت ارزهای دیجیتال بوده است.

بنابراین، با این گفته، ما تصمیم گرفتیم مغز مصنوعی ChatGPT – محبوب ترین چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی را به کار بگیریم. وقتی از او پرسیده شد، این چیزی است که باید بگوید:

کدام ارزهای دیجیتال می توانند در بازار صعودی بعدی از بیت کوین بهتر عمل کنند؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اتریوم

شاید تعجب آور نباشد که اتریوم (ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، و این که آیا اولین یا دومین مورد از طریق جامعه خود قابل بحث است. با این وجود، به جرات می توان گفت که از زمان پیدایش، اتریوم توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

عملکرد قرارداد هوشمند آن، آن را به ستون فقرات بسیاری از برنامه های غیرمتمرکز (dApps) و پروژه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل کرده است. – می گوید ChatGPT.

و اشتباه نیست. اتریوم سال‌هاست که در خط مقدم پذیرش دی‌فای قرار داشته و علی‌رغم رقابت فوق‌العاده، در رتبه اول ثابت مانده است. با توجه به اینکه ETH به این اکوسیستم پر رونق دامن می زند و یک نیاز دائمی برای مشارکت است، جای تعجب نیست که ChatGPT آن را به عنوان رقیب شماره یک برای برتری بر بیت کوین در رالی بعدی قرار دهد.

همچنین بخوانید : ریپل از قرارداد جدید مگا رونمایی کرد

به هر حال، اگر می‌پرسید چه زمانی ممکن است بازار صعودی بعدی بیاید، ما یک ویدیوی اختصاصی در مورد شش چیز برای تماشای قیمت بیت کوین در سال جاری داریم. آن را بررسی کنید:

ریپل

XRP ریپل سالهاست که در بین ۱۰ دستگاه برتر قرار دارد. اما به خصوص در چند سال گذشته چیزهای بیشتری نسبت به آنچه که به نظر می رسد وجود دارد.

ببینید، آزمایشگاه ریپل در یک درگیری حقوقی گسترده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار دارد. بالاترین ناظر مالی در ایالات متحده استدلال می کند که XRP یک اوراق بهادار است و در نتیجه، این شرکت هنگام فروش آن اوراق بهادار ثبت نشده ای را ارائه کرد.

اگر XRP به عنوان یک اوراق بهادار شناخته شود، این شرکت را تحت نظارت مستقیم کمیسیون قرار می دهد و فروش آن را در بازارهای ثانویه به دلیل تعداد بیش از حد مقررات اعمال شده بسیار دشوارتر می کند.

شاید بتوان حدس زد که این دعوا مدت زیادی است که قیمت XRP را سرکوب کرده است، زیرا سرمایه گذاران نسبت به یک حکم احتمالی به نفع SEC محتاط هستند.

با این حال، اخیراً، قاضی آنالیسا تورس، رئیس دادگاه، حکم داد که XRP زمانی که در بازارهای ثانویه (نه در بازار اولیه) فروخته می شود، معیارهای یک قرارداد سرمایه گذاری را برآورده نمی کند. این تا حد زیادی به عنوان یک خبر خوب تلقی شد و قیمت XRP در روز تصمیم گیری تقریباً دو برابر شد.

شاید بتوان فرض کرد که یک پیروزی تمام عیار در پرونده علیه SEC می تواند باعث افزایش آن شود.

بی ان بی

بایننس کوین (BNB) ارز رمزنگاری شده بومی بایننس است – بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم و به احتمال زیاد با هر معیار دیگری که فکر می کنید.

برای اینکه بایننس در واقع چقدر بزرگ است، نگاهی به حجم معاملات 24 ساعت گذشته بیندازیم. ما داده‌ها را از CoinGecko می‌گیریم (از آنجایی که CoinMarketCap متعلق به Binance است و برخی نسبت به آن شک دارند).

بنابراین، CoinGecko می گوید که حجم معاملات عادی شده در بایننس در 24 ساعت گذشته بیش از 4 میلیارد دلار است. فرض کنید 4 میلیارد دلار. دومین مورد نزدیک Coinbase با 900 میلیون دلار است.

اگر قانع‌کننده نیست، ما محاسبه‌های روز گذشته را انجام دادیم – Binance همان حجم را افزایش داد… منتظر آن باشید… 8 (هشت) بزرگترین مبادلات. اگر قانع کننده نیست…

در هر صورت، BNB توکنی است که کل اکوسیستم بایننس را تامین می کند، و آنها حتی متعهد شده اند که مقدار مشخصی از آن را بر اساس سودآوری خود به عنوان یک شرکت بسوزانند. در طول دوره‌های صعودی، صرافی‌ها پول زیادی به دست می‌آورند، که معمولاً به سودهای بالاتر ترجمه می‌شود و در نتیجه، تعداد بیشتری از BNB برای همیشه سوزانده می‌شود و مقدار باقی‌مانده را ارزشمندتر می‌کند (در تئوری).

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×