» اخبار » اخبار آلت کوین ها » اخبار شیبا » شیبا اینو: شیباریوم در آستانه 1 میلیون بلوک

شیبا اینو: شیباریوم در آستانه 1 میلیون بلوک

مهر 15, 1402 زمان مطالعه: 3 دقیقه

Shibarium اکنون 800 بلوک با یک میلیون نقطه عطف فاصله دارد

شیباریوم

راه حل Layer-2 Shiba Inu در آستانه یک نقطه عطف بسیار مهم است. Shibarium تقریباً به یک میلیون بلوک رسیده است، که گواهی بر افزایش کاربرد آن از زمان اولین معرفی آن در 16 آگوست و چند روز بعد از راه اندازی مجدد است. Shibariumscan

گزارش می دهد که تعداد کل بلوک های پردازش شده توسط Shibarium به 999182 رسیده است که فقط 818 بلوک کمتر از یک میلیون بلوک است. داده های Shibarium Explorer همچنین نشان می دهد که کل تراکنش های Shibarium به 3336872 رسیده است در حالی که آدرس های کیف پول به 1252387 رسیده است.

بیشتر بخوانید : سوختن بیش از نیم میلیارد شیبا در هفته آرام شیبا اینو

اکوسیستم شیبا اینو نیز به نقطه اوج جدیدی رسیده است. کل آدرس‌های SHIB به نقطه عطف جدیدی برای تعداد آدرس‌هایی رسیده‌اند که تا کنون ایجاد شده و SHIB نگهداری می‌شوند، از جمله آن‌هایی که هنوز دارند.

بر اساس داده های IntoTheBlock، تعداد کل آدرس های SHIB به 3.61 میلیون رسیده است. با وجود کاهش قیمت‌ها، تعداد کل آدرس‌های شیبا اینو با تعادل در حال افزایش است و اخیراً به بالاترین حد خود یعنی 1.26 میلیون رسیده است.

افزایش تعداد آدرس‌های دارای تعادل عموماً به عنوان یک علامت مثبت در نظر گرفته می‌شود که نشان‌دهنده پایگاه کاربر قوی و در حال گسترش است.

عضو تیم شیبا اینو هشدار کلیدی را صادر می کند

لوسی، عضو تیم شیبا اینو، هشداری انتقادی، این بار برای صرافی ها و پورتال ها صادر کرده است. لوسی از صرافی‌ها و پورتال‌ها می‌خواهد در مورد هر کسی که ادعا می‌کند عضو تیم شیبا اینو است، نهایت احتیاط را به خرج دهند. لوسی این را در پرتو کلاهبردارانی که ادعا می‌کنند بخشی از تیم شیبا اینو هستند، می‌گوید و قصد دارند افراد ناآگاه را فریب دهند. لوسی از دریافت پیام‌های مستقیم از طرف کلاهبردارانی که سعی در فریب او داشتند، بازگو می‌کند.

در آنچه که ممکن است به جامعه شیبا اینو نیز مربوط باشد، لوسی بر اهمیت هوشیار ماندن تأکید می‌کند و به یک حادثه اخیر اشاره می‌کند که در آن راگنار، مدیر تلگرام شیبا اینو، حساب X خود را ربوده است.

لوسی اضافه می کند که این اتفاقات به طور فزاینده ای رایج می شوند و بر اهمیت هوشیاری در برابر کلاهبرداران بالقوه تأکید می کند.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×