» تحلیل تکنیکال » تحلیل بیت کوین امروز BTC » تحلیل تکنیکال بیت کوین BTC امروز 18 مرداد 1402

تحلیل تکنیکال بیت کوین BTC امروز 18 مرداد 1402

مرداد 18, 1402 زمان مطالعه: 6 دقیقه

امروز چهارشنبه 18 مرداد 1402 با یک تحلیل و بررسی چارت بیت کوین در سایت پرشین ارز در خدمت شما هستیم امروز بیت کوین در تایم فریم پانزده دقیقه یک روند صعودی در پیش گرفته که با برخورد قیمت به سقف تردینگ رنج ۴ ساعته فعلا کمی به سمت پایین حرکت کرده

تحلیل بیت کوین امروز در تایم 4 ساعته

تحلیل بیت کوین 18 مرداد 1402

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته تونست به داخل تریدینگ خودش برگرده البته بیت کوین دوتا تریدینگ رنج در کنار هم ساخته که سقف و کف دومی کمی پایین تر از اولی است. سقف این تریدینگ رنج قیمت ۳۰۴۴۷ و کف آن ۲۸۵۴۹ دلار می باشد. البته باید توجه داشته باشید که کف ناحیه تریدینگ رنج جدید تقریبا روی هواست و سفارشات تقاضای زیادی نداره و برای لانگ گرفتن کف این رنج اصلا توصیه نمیشه! اما قیمت بیت کوین در تایم ۴ ساعته در صورت عبور از محدوده سقف این رنج میتونه تا محدوده ۳۱۰۴۰ و ۳۱۳۶۷ دلار هم بالا برود و اونجا میتونه بازگشت های به سمت پایین داشته باشیم که باید توجه داشت ممکنه تا کف رنج برنگردیم و روی سقف های کخ قبلا شکستیم دوباره به سمت بالاتر برگردیم و اونجا یک رنجی رو تشکیل بدیم.


تحلیل بیت کوین در تایم 15 دقیقه

تحلیل بیت کوین 18 مرداد 1402

بیت کوین در تایم فریم پانزده دقیقه یک روند صعودی در پیش گرفته که با برخورد قیمت به سقف تردینگ رنج ۴ ساعته فعلا کمی به سمت پایین حرکت کرده ، هنوز روند بیت کوین در تایم ۱۵ دقیقه نزولی نشده ، حتما به عکس بالا توجه کنید، مهمترین محدوده حمایتی بیت کوین در عکس بالا با رنگ ابی مشخص شده که درصورت حمایت شدن و تایید دادن بیت کوین میتونه مجددا تا نواحی سقف ۴ ساعته حرکت بکنه ، انتظار من از بیت کوین اینه فعلا کمی به سمت بالا حرکت کنه و به محدوده توسی رنگ که در عکس بالا میبنید برخورده کنه و قیمت دوباره به سمت پایین حرکت کنه و از محدوده آبی رنگ حمایت بشه و قیمت تا وسط شدو اخرین کندل نزولی تایم ۱۵ دقیقه بالا بره و اونجا تصمیم بگیره که قراره حرکت بعدی شو به کدوم سمت انجام بده. در کل اگر بیت کوین اینبار به سمت کف های قبلی خودش در همین تایم ۱۵ دقیقه برگشت من توصیه نمیکنم دیگه لانگ گرفته بشه تا قیمت برسه به محدوده های حمایت تایم فریم های بالاتر. تمام سناریوهای گفته شده در این پست صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ملاک خرید و فروش شما نیست.


تحلیل دامیننس بیت کوین تایم 4 ساعته

تحلیل دامیننس بیت کوین تایم 4 ساعته

دامیننس بیت کوین تونست محدوده مهم عرضه شو از پیش رو برداره و در تایم 4 ساعته در یک کانال صغودی در حال بالا رفتن است. تا زمانی که این خط روند صعودی نشکنه دامیننس بیت کوین میتونه به سمت اهداف بالاتر خودش حرکت بکنه مهمترین محدوده عرضه دامیننس بیت کوین در عکس بالا با نوار قرمز رنگ مشخص شده است.

تحلیل بیت کوین BTC امروز


امیدوارم از تحلیل بیت کوین 18 مرداد 1402 استفاده کرده باشید. دقت کنید مسولیت خرید و فروش ها به عهده خودتان است و این پست صرفا یک تحلیل شخصی از بیت کوین بود. سپاس !

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×