» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل ارز متیک امروز | برررسی نمودار MATIC روزانه و هفتگی

تحلیل ارز متیک امروز | برررسی نمودار MATIC روزانه و هفتگی

مرداد 24, 1402 زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تحلیل و بررسی چارت ارز متیک یا پالیگان با نماد MATIC رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل کامل نمودار ارز دیجیتال متیک در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه توجه بفرمایید.

تحلیل ارز متیک

تحلیل ارز متیک 24 مرداد 1402

تحلیل تکنیکال متیک تایم فریم هفتگی

تحلیل تکنیکال متیک تایم فریم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز پالیگان یا متیک با نماد MATIC در تاریخ ۲۲ اوریل سال ۲۰۱۹ در صرافی بایننس لیست شد و بعد از اون در تایم فریم هفتگی دو لگ صعودی به سمت بالا حرکت کرد. بعد از زدن لگ دوم یک ناحیه اف تی ار هفتگی برای ما ساخت که اف تی ار محدوده ۰.۲۵ تا ۰.۴۶ دلار میباشد. این محدوده اف ال هفتگی تونست قیمت متیک رو بعد از اولین برخورد نزدیک ۲۵۰ درصد به سمت بالا حرکت بدهد که بعد از اون قیمت به یک اف تی ار تایم هفتگی خورد و به سمت پایین حرکت کرد. ارز متیک در تایم فریم هفتگی تا الان بیشترین قیمتی که بخودش دیده قیمت ۲.۹ دلار بوده. در کل برای خرید و هولد این ارز در تایم فریم هفتگی پیشنهاد ما ناحیه بین ۰.۳۸ دلار تا ۰.۲۵ دلار میباشد که در صورت برخورد قیمت به این ناحیه و حمایت شدن آن ما میتونیم تا محدوده های قیمتیه ۱.۵ دلار و سپس تا ۲.۱ دلار حرکت بکنیم.


تحلیل ارز متیک در تایم روزانه

تحلیل ارز متیک پالیگان

در تایم روزانه ارز متیک در یک ناحیه رنج با سقف قیمیته ۱.۷ دلار و کف ۰.۳۲ دلار به سر می برد‌، تقریبا میشه گفت برخی از حمایت های خودش رو در تایم روزانه شکسته و در حال حاضر در تایم روزانه MATIC یک ناحیه مهم بین ۰.۴ دلار تا ۰.۵ دلار دارد. تحلیل متیک در تایم فریم روزانه کمی سخت شده و من توصیه برای خرید در قیمت های فعلی که در عکس بالا مشاهده میکنید رو ندارم. مگر اینکه قیمت بیاد روی حمایت خوب هفتگی که در پاراگراف بالاتر ذکر کرده ام.

همچنین ببینید : تحلیل اتم کازماس امروز برررسی نمودار ATOM روزانه و هفتگی


تحلیل MATIC در تایم فریم 4 ساعته

تحلیل MATIC در تایم فریم 4 ساعته

ارز متیک در تایم فریم چهار ساعته در یک کانال نزولی در حال حرکت هست که در حال حاضر این خط روند رو به بالا شکسته است که در تصویر بالا مشخص شده است. در صورت بالا رفتن قیمت هدف آن محدوده قیمتی ۰.۷۲ تا ۰.۷۳ دلار و سپس در صورت شکست این محدوده قیمت میتونه تا محدوده و یا بیس عرضه ۰.۸ تا ۰.۸۲ دلار بالا برود. اما مهمترین ناحیه تقاضای این کانال می‌تونه محدوده قیمت ۰.۶۶۲ تا ۰.۶۶۹ دلار باشد‌ در صورت شکسته شدن این بیس که در عکس بالا با نوار زرد مشخص شده قیمت میتونه از وسط شدو کندل ۴ ساعته گذشته خودش هم به بالا برگرده اما اگر اون ناحیه هم نتوانست قیمت رو نگه داره ما به سمت محدوده قیمتی ۰.۵۹ تا ۰.۶۰ دلار پایین خواهیم کرد در کل در تایم چهارساعته انچنان علایم صعودی دیده نمیشه. در پایان این رو بدونید تمام سناریوهای گفته شده در این مقاله صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ممکنه اتفاق نیفته پس شما حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو رعایت بفرمایید.


امیدوارم از تحلیل متیک MATIC استفاده کنید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×