» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل ارز سولانا امروز | برررسی نمودار SOL روزانه و هفتگی

تحلیل ارز سولانا امروز | برررسی نمودار SOL روزانه و هفتگی

مرداد 29, 1402 زمان مطالعه: 12 دقیقه

در این پست تحلیل کاملی از ارز سولانا با نماد SOL رو برای شما قرار داده ایم ، تحلیل و بررسی چارت و نمودار ارز دیجیتال سولانا در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت بفرمایید.

تحلیل ارز سولانا

تحلیل ارز سولانا 29 مرداد 1402

تحلیل ارز سولانا در تایم هفتگی

تحلیل ارز سولانا در تایم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز سولانا با نماد SOL در تاریخ ۱۰ آگوست سال ۲۰۲۰ در صرافی بایننس لیست شد، بعد از اون سولانا در تایم هفتگی کمی به سمت پایین حرکت کرد و تا قیمت ۱ دلار به پایین حرکت کرد و سپس در دو لگ صعودی بسیار قوی خودش رو به سقف تاریخی ۲۵۹ دلار رسوند که در بین ارزهای تاپ جزو یکی از بهترین ارزها در جهت صعود بود‌. بعد از این سقف تاریخی قیمت به سمت پایین حرکت کرد و به محدوده تقاضای ۲۷ دلار رسوند که در این ناحیه کمی حمایت شد و نزدیک ۱۵۰ روز هم روی این محدوده بود که با اومدن چند خبر منفی و مخصوصا سقوط صرافی FTX با یک حرکت قوی مهمترین حمایت خودش رو از دست داد و ارز سولانا به سمت قیمت های ۸ دلار پایین رفت بعد از اون این ارز تونست کمی خودش رو ریکاوری کنه و به منشا حرکت نزولی خودش که قیمت ۳۰ دلار بود برسونه و تقریبا بعد از این اتفاق ازز سولانا در تایم فریم هفتگی در یک ناحیه فشرده به حالت رنج در اومد. اگر بخواهیم یک محدوده خوب برای خرید و هولد ارز سولانا برای شما معرفی بکنیم این دو محدوده است. ابتدا محدوده ۸ الی ۱۰ دلار و در صورت شکست این ناحیه محدوده قیمتیه ۲.۵ تا ۴ دلار میتونه قیمت خوبی برای خرید این ارز دیجیتال باشه.


تحلیل تکنیکال سولانا در تایم روزانه

تحلیل تکنیکال سولانا

سولانا در تایم فریم روزانه در یک ناحیه تریدینگ رنج قرار گرفته که سقف آن عدد ۳۸ دلار و کف آن قیمت ۸ دلار می باشد. تاکنون ارز سولانا یک بار به محدوده سقف این ناحیه رنج برخورد کرده و به آرامی به سمت پایین در حرکت هست. اما تا کجاها میتونه قیمت به پایین حرکت بکنه؟ معمولا قیمت دوست داره تا نواحی پایین رنج خودش حرکت بکنه که مهمترین نواحی برای ارز سولانا در تایم روزانه محدوده قیمتیه ۱۲.۷ دلار تا ۱۴ دلار می باشد که یکبار هم قیمت قبلا بهش واکنش بسیار خوبی داده که در تصویر بالا با محدوده سبز رنگ مشخص شده است. اما. در صورت شکسته شدن محدوده ذکر شده قیمت میتونه از ناحیه ۸ دلار تا ۹.۷ دلار هم دوباره به سمت بالا حرکت بکنه. در کل تمام سناریوهای گفته شده در این پست تحلیلی صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ممکنه اتفاق نیفته پس شما حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو رعایت کنید.

همچنین ببینید : تحلیل یونی سوآپ امروز برررسی نمودار UNI روزانه و هفتگی


تحلیل ارز SOL در تایم فریم 4 ساعته

تحلیل ارز SOL در تایم فریم 4 ساعته

ارز SOL در تایم فریم چهارساعته بعد از تشکیل یک کانال صعودی به یک ناحیه عرضه در تایم فریم های بالاتر برخورد کرد و به سمت پایین حرکت کرد و خط روند نزولی خودش رو به سمت پایین شکست. بعد از شکسته شدن این خط روند قیمت دو بار به سمت ناحیه شکست برگشت و به پایین حرکت کرد و در حال حاضر ارز سولانا در تایم فریم ۴ ساعته کاملا یک روند نزولی رو به خودش گرفته که مهمترین نواحی حمایت این ارز دیجیتال محدوده قیمتیه ۱۷ تا ۱۸ دلار برای این تایم می باشد و نواحی که قیمت میتونه دوباره از اونجا بریزه ابتدا محدوده قیمتیه ۲۲ تا ۲۴ دلار و در صورت شکست این ناحیه قیمت می‌تونه دوباره از محدوده ۲۵ تا ۲۶ دلار که در عکس بالا با رنگ زرد مشخص شده به سمت پایین حرکت بکنه.


امیدوارم از تحلیل ارز سولانا SOL استفاده کنید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×