» اخبار » اخبار آلت کوین ها » اخبار دوج کوین » دوج در این هفته از سایر کوین های برتر میم پیشی می گیرد

دوج در این هفته از سایر کوین های برتر میم پیشی می گیرد

مهر 1, 1402 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، سکه اصلی میم دوج این هفته سه سکه میم محبوب را پشت سر گذاشته است

دوج کوین

داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده در پست اخیر X توسط پلتفرم LunarCrush که روندهای اجتماعی مربوط به کریپتو را رصد می‌کند، نشان می‌دهد که این هفته ارز دیجیتال پیشرو DOGE از سه میم کوین محبوب دیگر همراه با ده ارز دیجیتال برتر ADA پیشی گرفته است.

LunaCrush ده فهرست برتر رمزارزها را به اشتراک گذاشته است که در هفته گذشته به طور فعال در رسانه های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند. چهار مکان برتر توسط بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و XRP قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : نظر بنیانگذار دوج کوین در مورد اینکه چرا کریپتو در حال سقوط است

پس از سکه وابسته به ریپل ، Dogecoin (DOGE) در جایگاه پنجم قرار دارد. سکه پپه (PEPE)، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی (FLOKI) به ترتیب رتبه های 6، 8 و 9 را به خود اختصاص داده اند.

ایلان ماسک با پست X خود جامعه دوج را تحریک می کند

روز جمعه، رئیس X و بزرگترین طرفدار Dogecoin، میلیاردر فناوری، ایلان ماسک ، یک پست X منتشر کرد که به نقل از (Lucius Annaeus) Seneca، فیلسوف مشهوری که در رم زندگی می کرد، دوران جدید (میلادی) شروع شد و تأثیر زیادی بر فیلسوفان گذاشت.

نسل‌های بعدی، و همچنین در مورد فلسفه به عنوان یک علم. ماسک نوشت: «هیچ راه آسانی از زمین تا ستاره‌ها وجود ندارد»، یک بار دیگر به کار خود در اسپیس ایکس در مورد ساخت موشک و پرتاب آنها به مریخ در آینده به منظور ایجاد یک مستعمره در آنجا اشاره کرد.

فالوورهای متعدد او بلافاصله با موجی از نظرات پاسخ دادند. جامعه Dogecoin بسیار فعال بود – کاربران X از آن شروع به اشتراک گذاری دیدگاه صعودی خود در مورد آینده قیمت Dogecoin کردند و پیش بینی کردند که روزی “به ماه خواهد رفت”.

طبق وب سایت CoinMarketCap، Dogecoin در حال حاضر با قیمت 0.06158 دلار تغییر می کند. ایلان ماسک به عنوان بزرگ‌ترین حامی آن شناخته می‌شود، که اغلب در پست‌های X و قبلاً در توییت‌هایش به آن اشاره می‌کند و اغلب باعث افزایش قیمت DOGE در گذشته شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×