» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل ارز OP امروز | برررسی نمودار آپتیمیسم روزانه هفتگی

تحلیل ارز OP امروز | برررسی نمودار آپتیمیسم روزانه هفتگی

مرداد 14, 1402 زمان مطالعه: 15 دقیقه

در این پست تحلیل تکنیکال ارز آپتیمیسم با نماد OP رو براتون قرار داده ایم ، بررسی چارت OP در تایم فریم های چهارساعته ، روزانه و هفتگی که به مرور آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در بالای پست درج میشه دقت کنید.

تحلیل ارز OP آپتیمیسم

تحلیل ارز OP آپتیمیسم 14 مرداد 1402

تحلیل آپتیمیسم در تایم فریم هفتگی

تحلیل آپتیمیسم

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز آپتیمیسم در تایم فریم هفتگی پس از زدن یک سقف جدید و چند هفته درجا زدن اون بالا به سمت بیس های تقاضای خودش برگشت ، پس از برخورد قیمت به این بیس تقاضا قیمت خودش رو به یک ناحیه عرضه مینور رسوند و فعلا زیر این بیس عرضه قرار داره که قیمت بین ۱.۶ تا ۱.۷۲ دلار می باشد. محدوده های خوب برای خرید ارز OP در تایم فریم هفتگی قیمت های ۰.۸۶ تا ۰.۹۸ دلار می‌باشد.


تحلیل ارز OP در تایم روزانه

تحلیل ارز OP

ارز OP در تایم فریم روزانه بصورت فشرده خودش رو به یک ناحیه عرضه تایم بالاتر رسونده که احتمال برگشت قیمت به سمت پایین از این ناحیه وجود داره ، در صورت ریزش از این منطقه بیس های خوب تقاضا در این تایم فریم برای ارز آپتیمیسم قیمت های بین ۱.۳۴ تا ۱‌.۴ دلار می باشند. و در صورت عبور از این ناحیه قیمت های بین ۱ دلار تا ۱.۲ دلار هم محدوده های خوبی برای لانگ گرفتن در این تایم می باشند.

همچنین ببینید : تحلیل ارز مانا امروز برررسی نمودار MANA روزانه و هفتگی


تحلیل تکنیکال OP در تایم 4 ساعته

تحلیل تکنیکال OP در تایم 4 ساعته

ارز آپتیمیسم در تایم فریم چهار ساعته خودش بر روی یک خط روند صعودی در حال حرکت به بالا هست که دوبار به ناحیه مهم عرضه هفتگی برخورد داشته پ قیمت رو تا خط روند پایین اورده ، احتمال شکست این خط روند بالاتر رفته اما تا زمانی که نشکنه همچنان این خط روند می‌تونه نقش حمایتی خودش رو ایفا کنه که از دید من احتمال شکسته شدنش بالاتر هست. اما در هر صورت اگر قیمت ارز Op بخواد صعودی بشه باید محدوده قیمتی ۱.۸۷ دلار رو رد کنه این ناحیه با رنگ سبز در عکس بالا قابل مشاهده است. در اخر باید بگم نواحی خوب تقاضا برای این تایم فریم محدوده قیمتیه ۱.۴ تا ۱.۳۴ دلار میباشد که در عکس بالا نوار سبز رنگ پایین مشخص شده است. در نهایت باید بگم تمام سناریوهای گفته شده در این پست صرفا نظر شخصی تحلیل گر می باشد و ممکنه اتفاق نیفته پس حتما در خرید و فروش هاتون مدیریت ریسک و سرمایه رو رعایت کنید.


امیدوارم از تحلیل آپتیمیسم OP استفاده کنید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×