» اخبار » اخبار آلت کوین ها » اخبار اتریوم » آیا قیمت بیت کوین می تواند به زیر 15 هزار دلار و اتریوم به 1 هزار دلار سقوط کند؟

آیا قیمت بیت کوین می تواند به زیر 15 هزار دلار و اتریوم به 1 هزار دلار سقوط کند؟

تیر 21, 1402 زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین و اتریوم به 15 هزار دلار کاهش می یابد و یک هزار دلار خارج از محدوده امکان نیست. بدتر شدن اقتصاد کلان در بحبوحه افزایش تورم نشان می دهد

سقوط بیت کوین

بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد سقوط کرد و ارزش بازار جهانی اکنون به 930 میلیارد دلار رسیده است. در 24 ساعت گذشته، بازار کریپتو شاهد انحلال کل 307.58 میلیون دلار بود که تقریباً 250 میلیون دلار در مدت زمان طولانی منحل شد. قیمت بیت کوین و اتریوم برای اولین بار از ژانویه به زیر 20 هزار دلار و 1.5 هزار دلار سقوط کرد.

قیمت بیت کوین پس از 8 درصد کاهش در حال حاضر با 19.8 هزار دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 19895 دلار و 21796 دلار است. در همین حال، قیمت اتریوم نیز 8 درصد کاهش یافت و در زمان انتشار با قیمت 1421 دلار معامله می شود. قیمت ETH در بحبوحه انحلال گسترده به کمترین میزان در 24 ساعت 1415 دلار رسید.

پس از اظهارات جنگ طلبانه جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده و ورشکستگی بانک سیلورگیت ، ترس های جدیدی توسط عوامل کلان ایجاد شد، رئیس جمهور جو بایدن مالیات 30 درصدی بر مصرف برق برای استخراج کریپتو اعمال کرد و نیویورک AG از KuCoin در بحبوحه ” عملیات Choke Point 2.0 ” شکایت کرد. .

احتمال کاهش قیمت بیت کوین به 15 هزار دلار و اتریوم به 1 هزار دلار

قیمت بیت کوین و اتریوم به 15 هزار دلار کاهش می یابد و یک هزار دلار خارج از محدوده امکان نیست. بدتر شدن اقتصاد کلان در بحبوحه افزایش تورم نشان می دهد که با وجود ادعاهای بیکاری که نشانه هایی از کندی در بازار کار را نشان می دهد، دوباره به اعداد نزدیک شده است .

USD ماینر ذخایر متریک روی زنجیره بیت کوین نشان می دهد که ماینرها به شدت ذخایر خود را از پایان ژانویه کاهش می دهند. یکی از عوامل مهمی است که باعث اصلاح می شود.

در ماه مارس، فروش ماینرها فشار بیشتری بر بیت کوین وارد می کند. طبق داده‌های زنجیره‌ای، اگر فشار ماینر در میان عوامل دیگر به افزایش خود ادامه دهد، قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۹ هزار دلار یا ۱۶.۶ هزار دلار کاهش یابد. به این دلیل است که یک شکاف حجمی بین این سطوح وجود دارد. بنابراین، اگر قیمت ها به زیر 19 هزار دلار کاهش یابد، فروش دیگری را به همراه خواهد داشت زیرا پایین ترین سطح محلی بعدی نزدیک به 16.6 هزار دلار است.

از سوی دیگر، اتریوم باید سطح 1400 دلار را حفظ کند. اگر قیمت ETH در میان احساسات نزولی به زیر این سطح سقوط کند، سطح حمایت اصلی بعدی در 1250 دلار است. سرمایه‌گذاران باید به‌روزرسانی اتریوم شانگهای را تماشا کنند تا در مورد اقدام بعدی خود تصمیم بگیرند زیرا باز کردن ETH ممکن است باعث فروش شود.

تازه ترین اخبار بیت کوین bitcoin

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×