» مقالات آموزشی » معرفی ارزهای دیجیتال » ارز دیجیتال ورلد کوین ، معرفی و ویژگی ها

ارز دیجیتال ورلد کوین ، معرفی و ویژگی ها

مرداد 11, 1402 زمان مطالعه: 5 دقیقه

ارز ورلد کوین روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده است که اکوسیستم آن روی زنجیره ERC-20 کار می کند. و در صرافی هایی معروفی مثل MEXC و Uniswap و Binance لیست شده است

ارز ورلد کوین

معرفی ارز ورلد کوین

ارز ورلد کوین در تاریخ 24 جولای 2023 لانچ شده است که با مارکت کپ 265 میلیون دلار در رتبه 116 بازار قرار دارد Worldcoin، توسط مدیر عامل OpenAI سام آلتمن تأسیس شده است.

نامورلد کوین
نمادWLD
رتبه116
قیمت2.37 دلار
تغییر قیمت (1 ساعت)
تغییر قیمت (24 ساعته)3.63%
ارزش بازار249,866,474 دلار
حجم معاملات 24 ساعت414,485,464 دلار
عرضه در گردش108,080,472
عرضه کل10,000,000,000

بلاک چین و عملکرد ورلد کوین

ارز ورلد کوین روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده است که اکوسیستم آن روی زنجیره ERC-20 کار می کند. و در صرافی هایی معروفی مثل MEXC و Uniswap و Binance لیست شده است.

هدف ورلد کوین

هدف اصلی این پروژه جهانی است ، که شرکت آن را به عنوان یک گذرنامه دیجیتال توصیف می کند تا ثابت کند که دارنده آن یک انسان واقعی است نه یک ربات هوش مصنوعی. در واقع ورلد کوین بر این معتقد است که هر فرد باید هویت دیجیتالی خودش را داشته باشد تا انسان را از ربات متمایز کند.

احزار هویت و ثبت نام برای دریافت یک شناسه جهانی باید با استفاده از گوی ورلد کوین به نام اورب، که یک توپ نقره ای تقریباً به اندازه یک توپ بولینگ است ، به صورت حضوری و با اسکن عنبیه چشم احزار هویت انجام شود. هنگامی که اسکن عنبیه گوی تأیید کرد که فرد یک انسان واقعی است، یک شناسه جهانی ایجاد برای شما ایجاد میشود . شرکتی که احزار هویت را انجام میدهد در سانفرانسیسکو و برلین مستقر است.

این پروژه از دوره آزمایشی خود 2 میلیون کاربر جذب کرده است و با لانچ شدن Worldcoin عملیات Orbing در حال گسترش که تا به الان در 35 شهر و 20 کشور اجرا شده است. همچنین کسانی که در برخی کشورها ثبت نام می کنند، توکن ارز دیجیتال Worldcoin WLD را دریافت می کنند.

قیمت WLD در معاملات اولیه روز دوشنبه افزایش یافت. بر اساس وب سایت بایننس، در بزرگترین صرافی جهان، بایننس، به اوج 5.29 دلار رسید و در ساعت 1000 به وقت گرینویچ در 2.49 دلار از قیمت اولیه 0.15 دلار بود، با مشاهده 25.1 میلیون دلار حجم معاملات.

الکس بلانیا، یکی از بنیانگذاران، به رویترز گفت: بلاک چین ها می توانند شناسه های جهانی را به گونه ای ذخیره کنند که حریم خصوصی حفظ شود و توسط هیچ نهادی قابل کنترل یا تعطیل نباشد.

این پروژه می‌گوید شناسه‌های جهانی در عصر چت‌ربات‌های جدید مانند ChatGPT، که زبانی بسیار شبیه انسان را تولید می‌کنند، ضروری خواهند بود. شناسه های جهانی می توانند برای تشخیص تفاوت بین افراد واقعی و ربات های هوش مصنوعی آنلاین استفاده شوند.

آلتمن به گفت Worldcoin همچنین می تواند به بررسی چگونگی تغییر شکل اقتصادی توسط هوش مصنوعی کمک کند. او گفت: «مردم توسط هوش مصنوعی سوپرشارژ خواهند شد، که پیامدهای اقتصادی عظیمی خواهد داشت.

آلتمن معتقد است که هوش مصنوعی ” بیشتر و بیشتر از کارهایی که اکنون مردم انجام می دهند انجام خواهد داد “و می تواند به مبارزه با نابرابری درآمد کمک کند. از آنجایی که فقط افراد واقعی می توانند شناسه جهانی داشته باشند، می توان از آن برای کاهش تقلب استفاده کرد.

همچنین بخوانید : معرفی ارز دیجیتال اسنک ، میم کوین آینده دار

ثبت نام و دریافت ایردراپ Worldcoin

متاسفانه دستگاه اورب (Orb) که همون دستگاه اسکن عنبیه چشم برای احزار هویت است در ایران وجود ندارد و نمیتوانید از ایردراپ ورلد کوین بهرمند شوید ولی اگر دستگاه اورب دسترسی دارید میتوانید مراحل ثبت نام را طی کنید و از ایردراپ ورلد کوین دریافت کنید

ایردراپ ورلد کوین

آینده ارز ورلد کوین

آینده WorldCoin به شدت به عملکرد کلی صنعت کریپتو بستگی دارد. وقتی نوبت به سرمایه گذاری در WDC می رسد، باید مطمئن شوید که از استراتژی درستی استفاده می کنید. این نوع سرمایه گذاری برای کسانی که دارای پروفایل ریسک نامتقارن هستند مناسب نیست. با این حال، هنوز هم یک سرمایه گذاری عالی برای کسانی است که تحمل ریسک بالایی دارند و موقعیت مالی خوبی دارند. WDC علاوه بر ماهیت حدس و گمان خود، قرار گرفتن در معرض یک فناوری جهانی و یک اکوسیستم همیشه در حال رشد را نیز ارائه می دهد.

سوالات متداول ارز ورلد کوین

WorldCoin چقدر می تواند بالا برود؟

متوسط ​​قیمت ورلد کوین ممکن است تا پایان سال جاری به 0.036 دلار برسد. اگر برنامه پنج ساله را برآورد کنیم، تخمین زده می شود که سکه به راحتی به مرز 0.17 دلار برسد.

قیمت ورلد کوین امروز چقدر است؟

امروز WDC با قیمت 0.030 دلار با ارزش بازار 0.000 دلار معامله می شود.

ارزش ورلد کوین در سال 2030 چقدر خواهد بود؟

از نظر قیمت، WorldCoin پتانسیل فوق العاده ای برای رسیدن به ارتفاعات جدید دارد. پیش بینی می شود که ارزش WDC افزایش یابد. به گفته کارشناسان خاص و تحلیلگران تجاری، ورلد کوین می تواند تا سال 2030 به بالاترین قیمت 1.17 دلار برسد.

آیا ورلد کوین فرصت سرمایه گذاری خوبی است؟

انتظار می‌رود که ارزش ورلد کوین همچنان به رشد خود ادامه دهد، زیرا کمبود تمایل به افزایش قیمت دارد. لطفا توجه داشته باشید، هر گونه سرمایه گذاری خطراتی دارد. فقط قبل از اینکه به هر نتیجه ای برسید روی آنچه می توانید انجام دهید سرمایه گذاری کنید و حداکثر تحقیقات ممکن را انجام دهید.

قیمت ورلد کوین در سال 2024 چقدر است؟

قیمت ورلد با مشارکت بیشتر سرمایه گذاران در پروژه افزایش می یابد. در سال 2024، WorldCoin تقریباً قیمت متوسط ​​​​0.053 دلار خواهد داشت.

4.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×