» مقالات آموزشی » معرفی ارزهای دیجیتال » ارز دیجیتال ییلد گیلد گیمز YGG معرفی و ویژگی ها

ارز دیجیتال ییلد گیلد گیمز YGG معرفی و ویژگی ها

مرداد 21, 1402 زمان مطالعه: 5 دقیقه

Yield Guild Games (YGG) اولین و بزرگ‌ترین انجمن بازی‌های تحت وب در جهان است که بازیکنان می‌توانند با پیدا کردن جامعه خود، کشف بازی‌ها و ارتقاء سطح خود، خود را غنی‌تر کنند

ارز ییلد گیلد گیمز

معرفی ارز ییلد گیلد گیمز

ارز YGG یک پروژه غیر متمرکز است. که طبق داده های سایت coinmarketcap با مارکت کپ 90+ میلیون دلار در رتبه 257 بازار قرار دارد

نامییلد گیلد گیمز
نمادYGG
رتبه257
قیمت0.43 دلار
تغییر قیمت (1 ساعت)٪ 22.68
تغییر قیمت (24 ساعته)58.16٪
ارزش بازار110,633,699 دلار
حجم معاملات 24 ساعت311,894,462 دلار
عرضه در گردش264,853,028
حداکثر عرضه1,000,000,000

Yield Guild Games چیست ؟

Yield Guild Games (YGG) اولین و بزرگ‌ترین انجمن بازی‌های تحت وب در جهان است که بازیکنان می‌توانند با پیدا کردن جامعه خود، کشف بازی‌ها و ارتقاء سطح خود، خود را غنی‌تر کنند. یک سازمان مبتنی بر بلاک چین است که سرمایه‌ها را با هم جمع می‌کند و در NFT‌های درون بازی سرمایه‌گذاری می‌کند تا اعضایش بازی‌های متاورس را انجام دهند و جوایزی کسب کنند. ارز YGG یکی از اولین بازده هایی است که مفهوم DeFi کشاورزی بازده را به بازی برای کسب درآمد معرفی کرد.

YGG به عنوان رسانه ای برای قرض دادن NFT های درون بازی به اعضای خود عمل می کند که قادر به خرید این NFT ها به تنهایی نیستند.YGG یک انجمن تعاونی در بلاک چین است که دارایی های مجازی را برای شرکت در بازی های P2E وام می دهد.

خوب است توضیح دهیم که YGG یک بازی نیست. در عوض، بازی‌های زیادی از جمله The Sandbox ، Axie Infinity ، League of Kingdoms و غیره را شامل می‌شود.

از طریق قراردادهای هوشمند سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO)، اعضای انجمن می‌توانند درباره بازی‌هایی که می‌خواهند بازی کنند، تصمیم بگیرند و رأی دهند.

YGG به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز از انجمن های بازی متمرکز بر بازی های بلاک چین و آموزش وب 3، متعهد است فرصت هایی را برای اعضای خود فراهم کند تا در Metaverse باز به موفقیت دست یابند. این انجمن از طریق ابتکاراتی مانند Web3 Metaversity و پروتکل توزیع توکن جامعه مبتنی بر دستاورد، Guild Advancement Program (GAP) به جامعه خود قدرت می‌دهد تا رزومه Metaverse خود را بسازد. YGG همچنین بر حمایت از صحنه رقابتی در حال رشد وب 3 ورزش های الکترونیکی متمرکز است و دارای تیم خود از بازیکنان نخبه ورزش های الکترونیکی به نام YGG Elite است که در مسابقات مختلف بازی های وب 3 در سراسر جهان رقابت و برنده شده اند.

YGG از ریشه هایش با YGG Pilipinas در فیلیپین، جایی که انجمن تاسیس شد، تا شبکه جهانی شرکای صنفی منطقه ای، و مشارکت با بیش از 80 بازی بلاک چین و پروژه زیرساختی برای توسعه اکوسیستم web3، به جامعه ای در حال گسترش پاسخ می دهد. گیمرها و علاقه مندان به بلاک چین

همچنین بخوانید : معرفی ارز دیجیتال کاسپا ، ویژگی ها و پتانسیل آینده

ارز YGG چگونه کار میکند ؟

بازیکنان بالقوه ای که می خواهند به YGG DAO بپیوندند باید برای بورسیه تحصیلی اقدام کنند. پس از اعطای بورس تحصیلی، مقداری NFT برای بازی کردن به آنها داده می شود. همانطور که آنها بازی های P2E را با NFT ها انجام می دهند، بخشی از پاداش ها به آنها، مدیران آنها و همچنین خزانه YGG تعلق می گیرد.

دانش پژوهان جوایز خود را در ارزهای دیجیتال و NFT به دست خواهند آورد، اما می‌توانند آن را به ترتیب با فروش رمزارز در یک صرافی و NFT در یک بازار، به فیات یا پول واقعی تبدیل کنند. در برخی موارد، برخی از محققان به‌جای دریافت پاداش‌های خود، پاداش‌های NFT خود را حفظ می‌کنند و از آن برای بازی کردن برای خود استفاده می‌کنند.

اگرچه YGG یک DAO است، اما دارای چند زیرDAO است. تقسیم بندی برای عملکرد مطلوب ضروری است. subDAO ها شبیه به کمیته های مختلف در یک انجمن هستند. هر subDAO باید دارایی های بازی های خاص را در اعتماد DAO اصلی نگه دارد و فعالیت های خود را مدیریت کند. به طور مشابه، subDAO ها دارای رهبران جامعه و اصول خاص خود هستند.

در حالی که subDAO ها تا حد زیادی دارای استقلال هستند، آنها هنوز تحت حاکمیت DAO اصلی هستند که YGG DAO است. در نتیجه، آنها فعالیت های خود را همگام با اهداف کلی YGG DAO انجام می دهند.

ایده subDAO ها افزایش ویژگی و همکاری متقابل است. به عنوان مثال، اعضای League of Kingdom subDAO می‌توانند در مورد اینکه چگونه می‌توانند بازی را با موفقیت انجام دهند، استراتژی و با هم کار کنند.

رودمپ ییلد گیلد گیمز

طبق تصویر زیر رودمپ YGG سه فاز دارد

فاز اول : ایجاد وب سایت ، راه اندازی توکن ، discord snapshot ، ارتقا سطح سیستم
فاز دوم : شروع DAO ، مدیریت بورسیه ، discord revamp ، توکن انحصاری subDAO ، ارتقا سطح سیستم
فاز سوم : زیرساخت شرط بندی ، ایجاد گزینه برای وام دادن ، ارتقا سطح سیستم ، گسترش DAO

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×