» اخبار » اخبار بیت کوین » بیت کوین مانند بازار سهام در سال 1930 سقوط خواهد کرد!

بیت کوین مانند بازار سهام در سال 1930 سقوط خواهد کرد!

شهریور 5, 1402 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تجزیه و تحلیل مایک مک گلون نشان می دهد که بیت کوین ممکن است از الگوهای مشابهی در بازار سهام در طول رکود بزرگ دهه 1930 پیروی کند.

سقوط بیت کوین

مایک مک گلون معتقد است که بیت کوین به طور بالقوه می تواند مسیری مشابه بازار سهام در دوران رکود بزرگ دهه 1930 را دنبال کند. با این حال، در حالی که برخی از شباهت‌ها وجود دارد، مهم است که تفاوت‌های فنی و نظارتی بین تاریخچه بازار سهام و چشم‌انداز ارزهای دیجیتال امروزی برجسته شود. با این وجود، تعداد بی شماری از پیش بینی های صعودی در مورد بیت کوین وجود دارد.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس، بار دیگر علاقه بخش ارزهای دیجیتال را برانگیخته است. به عنوان یک تحلیلگر کارکشته با چندین پیش بینی دقیق بازار، آخرین مشاهدات او توجهات را به خود جلب کرده است.

همچنین بخوانید : کیف پول 3 میلیارد دلاری بیت کوین ! سومین دارنده بزرگ بیت کوین کیست؟

بیت کوین و سقوط بازار سهام در دهه 1930

در یک پست اخیر در پلتفرم X (توئیتر) ، این تحلیلگر تاکید کرد که رفتار بیت کوین منعکس کننده حرکت بازار سهام در دهه 1930 است، دوره ای که به نام رکود بزرگ نامیده می شود.

مک گلون بر شباهت هشدار گذشته توسط راجر بابسون آمارگیر و وضعیت فعلی بیت کوین تأکید کرد. بابسون دقیقاً قبل از جهش قابل توجه بازار سهام در سال 1929 در مورد کاهش قیمت سهام هشدار داده بود.

چنین تشبیهی ممکن است باعث ترس سرمایه گذاران از دژاوو شود، جایی که رکود قریب الوقوع قلمرو ارزهای دیجیتال را هدف قرار می دهد.

قبل از رکود بزرگ، ارزیابی راجر بابسون به عنوان یک داستان هشدار دهنده در میان سرخوشی سوداگرانه بازار عمل کرد. بابسون که می توان او را پیشرو پیش بینی های بحران دانست، به سقوط آینده بازار سهام اشاره کرد. این پیش بینی ها بر شاخص داو جونز نیز تأثیر گذاشت.

علیرغم نشانه های اولیه رشد مشابه آنچه در مورد بیت کوین وجود داشت، بازار سهام دچار سقوط شد. این آغاز دوره طولانی است که به عنوان “رکود بزرگ” شناخته می شود.

در حالی که تجزیه و تحلیل مایک مک گلون نکات جالبی را برای مقایسه ارائه می دهد، باید به خاطر داشت که تفاوت های ظریف بازار سهام در دهه 1930 را نمی توان مستقیماً به عرصه ارزهای دیجیتال امروزی منتقل کرد.

متمایز از همتای تاریخی خود، بیت کوین ریشه در فناوری معاصر دارد و به یک پارادایم نظارتی بسیار متفاوت از بورس های سال گذشته پایبند است.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×