» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل ارز لینک امروز | بررسی نمودار LINK روزانه و هفتگی

تحلیل ارز لینک امروز | بررسی نمودار LINK روزانه و هفتگی

مرداد 5, 1402 زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این پست ارز چین لینک با نماد LINK رو برای شما تحلیل و بررسی کرده ایم ، سعی کرده ایم تحلیل کلی در تایم 4 ساعته روزانه و هفتگی از ارز لینک رو براتون منتشر کنیم حتما به تاریخ هایی که در پست درج میشه دقت کنید.

تحلیل ارز چین لینک امروز

تحلیل ارز لینک 5 مرداد 1402

تحلیل ارز چین لینک در تایم هفتگی

تحلیل ارز لینک در تایم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز لینک در تایم فریم هفتگی بعد از یک حرکت صعودی که در عکس بالا در سمت چپ تصویر مشخص هست ، به آرامی و بصورت فشرده به سمت منشا حرکت خودش در حال پولبک زدن هست. در حال حاضر قیمت از کف فشردگی خارج شده و به بیس قبل حرکت صعودی خودش برخورد کرده و دوباره به داخل تریدینگ رنج فشرده خودش برگشته که این نشانه خیلی خوبی برای این ارز هست. در تایم هفتگی نواحی قرمز رنگ پایین که در تصویر بالا مشخص هست و قیمت بین ۴.۵ تا ۳.۶ دلار هست برای هولد و خرید بسیار مناسب است که فعلا یکبار بهش برخورد کرده و کمی رفته بالا ، ولی تصور من اینه قیمت میتونه بازم به سطحی که گفتم نفوذ کنه و فرصت خرید بده که این اتفاق ممکنه چند ماه اینده رخ بده و بزودی اتفاق نیفته.


تحلیل لینک LINK در تایم روزانه

تحلیل LINK در تایم روزانه

ارز لینک در تایم فریم روزانه با یک لگ ریزشی به حالت رنج دراومد ، به دلیل طولانی شدن این تریدینگ رنج احتمالا لگ دوم ریزش به اندازه لگ اول ریزش نخواهد بود و برای همین در تایم روزانه بعد از شکستن از کف این ناحیه رنج قیمت خیلی به سمت پایین حرکت نکرده و خیلی زود خریداران وارد شدند و قیمت رو دوباره به داخل ناحیه رنج بردند. یک نکته خوب صعودی که در تایم روزانه من میبینم ناحیه سبز رنگی که در تصویر بالا مشخص شده چندین بار انگالف شده و من فکر میکنم این بار میتونه این ناحیه سبز رنگ زو از پیش رو برداره و تا محدوده قرمز رنگ ینی عدد ۱۱ تا ۱۲.۲ دلار حرکت بکنه ، و در صورت شکستن این ناحیه بازم میتونه بالاتر بره و تا محدوده ۱۶ دلار حرکت بکنه ، اما اونجا یک ناحیه خیلی مهم هست که در عکس بالا با رنگ توسی مشخص شده ، تصور من اینه لینک از اون ناحیه دوباره میتونه به سمت پایین حرکت بکنه !

همچنین ببینید تحلیل بیت کوین


تحلیل تکنیکال لینک در تایم 4 ساعته

تحلیل تکنیکال لینک

چین لینک در تایم فریم ۴ ساعته کاملا صعودی است و یک خط روند خوبی داره که در صورت شکست این خط روند قیمت میتونه ابتدا تا محدوده های ۶.۶ دلار و در صورت ادامه روند نزولی تا قیمت ۵.۷ دلار هم بیاد پایین که اگر قیمت لینک این ناحیه پایین بیاد به نظر دوباره فرصت خوبیه برای یک پله خرید ، اما در کل فعلا روند لینک در ۴ ساعته صعودی است و همچنان که در بالاتر گفتم احتمال اینکه قیمت ۸.۵ تا ۹.۳ دلار که در عکس بالا با نوار سبز رنگ مشخص کردم بشکنه بسیار بیشتره. در کل باید اینو بدونید تمام تحلیل های گفته شده صرفا نظر شخصی یک تحلیل گر هست و مسولیت خرید و فروش به عهده خود شماست‌


امیدوارم از تحلیل ارز لینک استفاده ببرید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

همچنین ببینید : تحلیل ارز گالا امروز | بررسی نمودار GALA روزانه و هفتگی

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×