» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل اتریوم امروز | بررسی کامل نمودار ETH روزانه هفتگی

تحلیل اتریوم امروز | بررسی کامل نمودار ETH روزانه هفتگی

مرداد 1, 1402 زمان مطالعه: 15 دقیقه

در این پست سعی میکنیم تحلیل اتریوم رو بصورت هفتگی یا روزانه برای شما آپدیت کنیم. حتما به تاریخ هایی که در پست درج میشه دقت کنید امیدوارم از تحلیل اتریوم از سایت پرشین ارز استفاده ببرید.

تحلیل اتریوم

تحلیل اتریوم اول مرداد 1402

تحلیل اتریوم در تایم فریم هفتگی

تحلیل اتریوم در تایم فریم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

اتریوم در تایم فریم هفتگی ، بعد از یک لگ ریزشی ، وارد یک ناحیه فشردگی یا وج صعودی شده ، که معمولا وج های صعودی از کف میشکنند. بطور کلی در تایم فریم هفتگی ما در یک ناحیه رنج هستیم، اگر بخواهیم یک ناحیه مهم عرضه در تایم فریم هفتگی برای اتریوم مشخص کنیم ناحیه بین ۲۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار ، یک ناحیه خیلی مهم هست که میتونه قیمت از اونجا روند ریزشی رو ادامه بده.


تحلیل اتریوم در تایم فریم روزانه

تحلیل اتریوم امروز

اتریوم در تایم روزانه صعودی است و فعلا نشانه هایی از روند نزولی رو ما نمیبینیم. ناحیه مهم عرضه در تایم فریم روزانه در اتریوم قیمت های ۲۰۵۰ دلار تا ۲۱۵۰ دلار هست و ناحیه حمایتی برای تایم روزانه میتونیم به اعداد ۱۶۱۴ تا ۱۶۷۰ دلار اشاره کنیم البته در صورت شکست این ناحیه ما یک ناحیه مهم حمایتی دیگه هم داریم در قیمت بین ۱۳۶۹ دلار تا ۱۴۶۹ دلار که انتظار حمایت شدن اتریوم رو داریم.


تحلیل اتریوم در تایم فریم چهار ساعته

تحلیل اتریوم در تایم فریم چهار ساعته

در تایم فریم ۴ ساعته بعد از یک بیگ آپ و بیگ دان ما وارد یک تریدینگ رنج شدیم که کف اون قیمت ۱۸۰۵ دلار تا ۱۸۲۲ دلار هست ، اما در صورت گذشتن قیمت از این حمایت ۴ ساعته قیمت میتونه تا عدد ۱۷۱۴ تا ۱۷۳۸ دلار هم پایین بره ، البته همه این موارد گفته شده در تصاویر بالا قابل مشاهده است.


امیدوارم از تحلیل اتریوم استفاده ببرید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

همچنین ببینید : تحلیل بیت کوین امروز | بررسی نمودار BTC روزانه با RTM

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×