» تحلیل تکنیکال » تحلیل آلت کوین ها » تحلیل ارز ریپل امروز | بررسی نمودار XRP روزانه و هفتگی

تحلیل ارز ریپل امروز | بررسی نمودار XRP روزانه و هفتگی

مرداد 7, 1402 زمان مطالعه: 9 دقیقه

در این مقاله چارت ارز ریپل با نماد XRP رو براتون تحلیل کرده ایم ، تحلیل نمودار ریپل در تایم فریم های 4 ساعته روزانه و هفتگی که بصورت هفتگی آپدیت خواهد شد. حتما به تاریخ هایی که در پست درج میشه دقت بفرمایید.

تحلیل ارز ریپل

تحلیل ریپل 7 مرداد 1402

تحلیل ارز ریپل در تایم فریم هفتگی

تحلیل ارز ریپل در تایم فریم هفتگی

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز ریپل در تایم فریم هفتگی در یک ناحیه رنج قرار گرفته که ناحیه بالای این تریدینگ رنج قیمت های ۱.۴ تا ۱.۹ دلار و کف این ناحیه رنج قیمت های ۰.۱۸ تا ۰.۱۷ دلار می باشد. در حال حاضر در میانه بالایی این رنج قرار داریم که یک سقف قیمتی در تایم هفتگی هم تقریبا شکسته شده و در صورت پولبک زدن و خبرهای مثبت میتونه قیمت تا نواحی قیمتی ۱.۱ دلار تا ۱.۴ دلار حرکت بکنه و در صورت رسیدن قیمت به نواحی اشاره شده به دلیل وجود سفارشات فروش در اون محدوده قیمت میتونه یک برگشت رو داشته باشه اما برای پیش بینی های دقیق تر نیاز داریم ابتدا قیمت به نواحی بالاتر برسه و بعد راجبش میتونیم بهتر صحبت بکنیم اما در کل در تایم فریم هفتگی ما در ناحیه رنج قرار داریم که فعلا رو به بالا در حال حرکت هست.


تحلیل ریپل در تایم روزانه

تحلیل ریپل در تایم روزانه

ریپل در تایم روزانه تونست یک بیس مهم رو انگالف کنه این ناحیه در عکس بالا با ناحیه قرمز رنگ مشخص شده، در تایم روزانه همه چیز مهیاست برای ادامه صعود ، اما برای ادامه صعودی ما نیاز داریم به یک سری نواحی پولبک بزنیم تا افراد جا مانده از این حرکت صعودی ورود کنند و ادامه صعود رو داشته باشیم ، اما این نواحی پولبک چه قیمت هایی میتونند باشند؟ در تصویر بالا نوار سبز رنگ وسط مشخص شده که قیمت ۰.۶۲ تا ۰.۵۸ دلار می باشد این محدوده قیمت مناسبی برای افراد جا مانده از صعود ریپل می باشند. البته دقت کنید تمام سناریوهای گفته شده صرفا نظر شخصی تحلیل گر است و شما حتما باید با رعایت مدیریت ریسک و سرمایه خرید یا هولد رو انجام بدید.

همچنین ببینید : تحلیل ارز لینک بررسی نمودار LINK روزانه و هفتگی


تحلیل تکنیکال XRP در 4 ساعته

تحلیل XRP

ارز XRP در تایم فریم ۴ ساعته بعد برخورد به یک ناحیه عرضه تایم روزانه از شدت روندش کاسته شده و به ارامی در حال کاهش قیمت و رسیدن به نواحی خوب تقاضا هست. اما در حال حاضر که در عکس بالا میبنید ما در تایم ۴ ساعته یک اف تی ار مناسبی داریم برای پوزیشن شورت که در صفحه سیگنال ارز دیجیتال برای شما سیگنالش داده شد. سناریویی که من در ذهنم برای تایم ۴ ساعته ارز ریپل دارم اینه که قیمت از این اف ال که با نوار باریک رنگ سبز در عکس بالا مشخص کردم ریجکت بشه و تا نوار سبز پایینتر بیاد و اونجا اگر تایید های خوبی برای ورود داد وارد پوزیشن های لانگ بشویم. اما با دقت کنید ممکنه این سناریو عملی نشه و قیمت ابتدا به سطح های بالاتر برسه و بعد ازونجا دوباره بریزه پایین تر تا نواحی سبز رنگ پایین.


امیدوارم از تحلیل ارز ریپل استفاده ببرید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×